וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבתא מתה, הפעוטה בכתה לידה כל הלילה

רמי שני

23.12.2009 / 21:12

ילדה בת ה-4 נשארה בבית סבתה באשדוד בזמן שאמה הלכה לעבודה. הסבתא נכנסה להתקלח, נפלה ומתה. בבוקר מצאו השכנים את הילדה בוכה ליד גופת סבתה

"שמעתי בכי בלילה, אבל לא ייחסתי לזה חשיבות. בבוקר, כשהמשכתי לשמוע את הבכי, הלכתי לראות מה זה. פתחתי את הדלת, שלא היתה נעולה. ראיתי שם את הילדה בוכה ואת הסבתא בחדר האמבטיה", כך סיפרה אתמול תושבת אשדוד לשוטרים ממשטרת העיר, שהוזעקו אל הבית, יחד עם צוות של מגן דוד אדום וצוות של זק"א.

הצוות קבע את מותה של האישה, בת 74. אנשי המשטרה איתרו את האם בעבודתה והזעיקו אותה לביתה. "ביצענו חקירה מהירה של האירוע", סיפר רב פקד שי בדש, סגן מפקד משטרת אשדוד. "התברר לנו שהאם הלכה לעבודתה. היא מועסקת במשמרת לילה, והילדה נשארה עם סבתה בבית. בשלב מסוים הסבתא נכנסה למקלחת. היא איבדה את שיווי משקלה ונפלה. כתוצאה מכך, היא ספגה מכה קשה בראשה. זה מה שגרם למותה".

במשך כל הלילה, נותרה הילדה, בת 4.5 ליד גופת הסבתא, ממררת בבכי, וכך מצאו אותה השכנים. למקום זומנו גורמי הרווחה מעיריית אשדוד, כדי לטפל בילדה שהייתה במצב קשה מאוד ובכתה ללא הפסק. בשירותי הרווחה אומרים כי הילדה תזדקק לטיפול פסיכולוגי כדי לסייע לה להשתחרר מהטראומה הקשה. חקירת המשטרה לא העלתה סימנים לפיהם מדובר באירוע פלילי, וגופת האישה הועברה לקבורה.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully