וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה: לשלוח לכלא נהג שגרם למות עובר

גלעד גרוסמן

23.12.2009 / 17:00

נהג מונית בן 21 הורשע בגרימת מוות של עובר, לאחר שהתנגש ברכבה של אישה הרה. כעת דורשת הפרקליטות להטיל עליו מאסר בפועל. "מדובר בתינוק שלא ניצל דקה אחת מהחיים"

הפרקליטות מבקשת מבית משפט השלום בצפת, לגזור עונש מאסר בפועל על נהג שהורשע בגרימת מוות של עובר. הנהג התנגש ברכבה של האישה שנשאה ברחמה את העובר, כשהיתה בחודש השביעי להריונה.

התאונה הטרגית התרחשה בחודש אוקטובר 2004. דני חורי, נהג מונית בן 21, נהג במהירות גבוהה כשברכבו שבעה נוסעים. חורי לא שמר על מרחק מהרכב שלפניו, וכתוצאה מכך לא הבחין שהרכב עצר. הוא פגע ברכב, סטה לנתיב הנסיעה הנגדי והתנגש חזיתית במכוניתה של שרית שראל. כתוצאה מהתאונה נפצעה שראל באורח קשה, בין השאר בבטנה. היא עברה ניתוח קיסרי דחוף, אולם כעבור 14 שעות העובר מת.

לפני כחודש הורשע חורי באופן תקדימי בעבירה של גרימת מוות, אף שמדובר במותו של עובר. כעת מבקשת הפרקליטות שבית המשפט יגזור עליו עונש מאסר בפועל של למעלה משישה חודשים, מאסר על תנאי, קנס ופסילת רישיון. בנוסף, הפרקליטות ביקשה לחייב אותו לשלם פיצויים לשראל ולמתלוננת נוספת, ויקי בן כנר, שנפצעה בתאונה.

"חוסר זהירות גורמת לפגיעה קשה ולפגיעה באדם, ובמקרה שלנו קופחו חייו של תינוק שלא ניצל שום דקה אחת מהחיים וכל החיים שלו היו בבית חולים כשהוא מחובר לצינורות ומכונות הנשמה", אמרה היום התובעת, עו"ד סופי גרניט מפרקליטות מחוז צפון, במהלך שלב הטיעונים לעונש.

"אני רוצה להשתתף בצער שנגרם למשפחה. אני בטוח שלא הרגתי ולא יכול להרוג", אמר חורי עצמו בדיון. "אני רוצה לומר לשרית סליחה ולהסתכל לה בעיניים, אבל אני מפחד. לא נעים לי". הוא ביקש מבית המשפט להתחשב במצבו הכלכלי והמשפחתי, ולא לגזור עליו עונש מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully