וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: השתכרו ותקפו צעיר בגלל סיגריה

רמי שני

23.12.2009 / 15:55

כתב אישום חמור הוגש נגד 5 צעירים מקריית מלאכי שהשתכרו והתנפלו בפראות על צעיר בן 22. הם היכו אותו, השליכו עליו אבנים ושדדו את כספו. הצעיר עדיין מאושפז במצב בינוני

כתב אישום חמור בעבירות של תקיפה חמורה, שוד אלים וגרימת חבלות קשות הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נגד חמישה צעירים מקריית מלאכי, שביצעו שוד אלים ביום שישי שעבר. החמישה התנפלו בפראות על תושב העיר, בן 22, בשעה שהיו תחת השפעה של משקאות אלכוהוליים.

"הם הפילו אותו אל הארץ והיכו אותו, תוך שהם דורשים לקבל את הסיגריות והטלפון הנייד שלו", סיפר לוואלה! חדשות סגן ניצב ירדן קלנדרוב, מפקד תחנת המשטרה בקריית מלאכי. "הוא ניסה לברוח, אבל הם השליכו עליו אבנים. אחת האבנים פגעה בראשו וגרמה לו להתמוטט. הם שבו אליו, בעטו בבטנו ובפניו, היכו אותו ושדדו ממנו את הארנק שלו ואת הטלפון הנייד. אחר כך הם נמלטו מהמקום". החמישה לא הסתפקו בכסף שמצאו בארנקו של האיש. הם גם הצליחו למשוך כסף באמצעות כרטיס האשראי של הקורבן שלוש פעמים.

האיש הובא לבית החולים ברזילי באשקלון, שם הוא אושפז במצב בינוני עד קשה. חוקרי משטרה שחקרו אותו לא הצליחו לרשום את תיאורם של החמישה בשל קשיי דיבור שנגרמו לצעיר עקב הפגיעה הקשה. יחד עם זאת, הם הצליחו, באמצעות ניתוח של הנתונים שהיו ברשותם וחקירת עדי ראייה, לעלות על עקבותיהם של חמישה מהמעורבים באירוע, שלושה קטינים ושני בוגרים.

הנחקרים הכחישו בתחילה את החשדות נגדם, אולם לבסוף נשבר אחד מהם בחקירה, הודה והוביל את החוקרים אל זירת האירוע, שם שחזר את השתלשלות האירועים שהובילה לשוד האלים.

"זה היה שוד ממש בנוסח התפוז המכני. שוב ראינו עד כמה חמורה היא השפעת האלכוהול" אמר סנ"צ קלנדרוב. הוא הוסיף כי "צריך לשבח את החוקרים על העבודה המאומצת שעשו כדי ללכוד את החמישה ולהביא לגיבוש כתב האישום נגדם". לדברי קלנדרוב, אחד מהחמישה היה תלמיד בפנימייה סגורה לנוער עבריין בצפון, ממנה נמלט לפני כשבועיים, ולא בפעם הראשונה. כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי לאור הנסיבות החמורות שבהן בוצע השוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully