וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפועלים מדגמנים הצלחה

מורן הרפז

23.12.2009 / 12:51

הבנק הגדול במדינה "גרר" את ראשי המשק ביום שלישי בערב לנמל תל אביב כדי לצפות בתצוגת אופנה של ביה"ס לעיצוב שנקר. רק שרי אריסון בחרה להבריז ולהעדיף שירה בציבור...

אנשי עסקים הגיעו ביום שלישי בערב למתחם האנגר 2 בתל אביב ליהנות מארוחת ערב ותצוגת אופנה. המאורע: ערב משותף של מועדון הפלטינום של בנק הפועלים ובית הספר להנדסה ועיצוב שנקר. המארחים: יאיר סרוסי יו"ר בנק הפועלים, ציון קינן מנכ"ל הבנק ושרית בן נתן מנהלת הפלטינום.

בין מוקירי התודה: בתו של דוד עזריאלי, דנה עזריאלי, יו"ר חבר הנאמנים הבינלאומי של שנקר, הודתה לבנק על תרומתו לשנקר ועל השותפות למען קידומו של בית הספר. בין ביס לביס צפו המוזמנים בתצוגות האופנה ובמיזמי האופנה שנערכו במקום.

גילו חוש אופנתי: דוד ואורית אפרתי - יוזמת האירוע וחברת חבר הנאמנים הבינלאומי של בית הספר שנקר, אירית איזיקסון, רפי אלול, אמנון דיק, יוסי ורדי, ליאור רייטבלט, אורן מוסט, מודי כידון, אנשי משרד הפרסום של הפועלים ראובן אדלר ואייל חומסקי, דוד פתאל, רוני מילוא, פיני כהן, אילן גרינבוים, פיני רובין, איזי בורוביץ', שוקי אברמוביץ', רג'ין ומושיק גנזי, מירי והרצל חבס, כמי ועדי לידור, שרה סלע, יונה פוגר ועוד.

אגב, בעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון, הייתה עסוקה אותה עת בשירה בציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully