וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות שירות לראש עיריית קרית גת לשעבר

רמי שני

22.12.2009 / 22:05

ראש עיריית קריית גת לשעבר, אלברט ארז, יבצע עבודות שירות לאחר שהורשע בעבירות של פגיעה בפרטיות. ארז נאשם כי השיג מסמך המעיד כי ראש העיר הנוכחי היה מובטל בעברו, ופרסם אותו בעיתון

ראש עיריית קריית גת לשעבר, אלברט ארז יאלץ לבצע עונש של 400 שעות עבודה לתועלת הציבור וכן לשלם 4,000 שקלים קנס לראש העיר הנוכחי, אבירם דהרי. ארז הורשע בעבירות של פגיעה בפרטיות והפרת אמונים, בגינן הוטלו עליו עונשי שעות העבודה והקנס. בית המשפט המחוזי בבאר שבע, דחה את ערעורו בעניין הרשעתו בעבירות אלו.

ארז התמודד מול אבירם דהרי בשנת 2003 על תפקיד ראשות עיריית קריית גת. על פי כתב האישום, הוא ניצל את מעמדו וחיפש דרכים להחליש את יריבו. לצורך כך, הוא גייס את ראש שירות התעסוקה בעיר, יוסי כהן. ארז דרש ממנו להוציא מסמכים ממאגר הנתונים של הלשכה המעידים כי דהרי נרשם בעבר כדורש עבודה בשירות התעסוקה וכי קבל בגין כך דמי אבטלה. מנהל הלשכה נעתר לדרישת ארז. הוא הוציא לבקשתו פלט נתונים כאמור ממחשב שירות התעסוקה. ארז מסר את המסמך במהלך מסע הבחירות לגורמים שונים ובהם עיתונאי בעיתון מקומי אשר פרסם את דבר המסמך בעיתונו.

"במעשיו כמתואר לעיל הביא ארז לכך, שיוסי כהן ימסור לידיו ללא סמכות כדין, ידיעה שהגיעה אליו בתוקף תפקידו כשהוא אינו מוסמך לקבלה ובכך שידלו לדבר עבירה" נאמר בכתב האישום.
ארז הודה בחלק מהאישומים, אך דחה את הטענה שהוא הפעיל לחץ על כהן. בית המשפט לא קיבל את טענתו והרשיע אותו.

בערעורו בפני בית המשפט המחוזי, טען עורך הדין של אלברט ארז, דוד גולן כי עומדת לו הגנת תום הלב, אך גם את הטענה הזאת, דחה בית המשפט. השופטים קבעו, שארז היה מודע לכך כי מדובר באינפורמציה אישית ופרטית. כמו כן, הוא ידע בכל שלב, כי אין לו זכות שבדין או אחרת לדרוש או לקבל אינפורמציה פרטית זו. ארז אמר עם הרשעתו הקודמת, כי אם יידחה ערעורו בבית המשפט המחוזי, הוא ישקול הגשת ערעור לבית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully