וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרג כי צחקו על איבר מינו ונידון ל-20 שנה

רמי שני

22.12.2009 / 14:50

איהאב גמבז בן ה-18 נידון ל-20 שנות מאסר לאחר שהודה בהסדר טיעון בהריגת צעיר שלגלג על איבר מינו. מהפרקליטות נמסר כי העונש שנגזר הוא קל מידי והיה צורך לשקול הרשעה ברצח

הערה פוגענית הסתיימה במוות: בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את איהאב גמבז בן 18 מבאר שבע, בהריגת נער בן 16 ודן אותו ל-20 שנות מאסר.

המקרה אירע בשנה שעברה עת השניים חזרו מעבודתם בקריית מלאכי. במהלך הנסיעה, התפתח ביניהם וויכוח, במהלכו השמיע הנער הצעיר אמירה בדבר גודלו הקטן של איבר מינו של גמבז. הוויכוח הפך לסכסוך שנמשך ימים רבים כאשר באחד העימותים ביניהם, דקר גמבז את הצעיר בכתפו.

שתי המשפחות התכנסו לסולחה, אבל בכך לא תמה היריבות בין שני הנערים. בתחילת חודש אוקטובר 2008, הגיע איהאב גמבז ביחד עם שני אחיו, פאדי ושהדי, כשהם מצוידים בסכין ואלות, למקום שבו מסקו בני משפחתו של הנער זיתים. השלושה התנפלו על בני המשפחה והכו אותם. איהב הסתער על הצעיר בסכין שלופה ודקר אותו מספר פעמים בפלג גופו העליון. הנער הדקור איבד דם רב ומת כתוצאה מכך.

שלושת האחים נעצרו והוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. השלושה הואשמו בעבירות של הריגה וגרימת חבלות חמורות. הם הודו בהסדר טיעון בעבירות שיוחסו להם. איהאב גמבז הודה בהריגה ושני אחיו בגרימת חבלות בנסיבות מחמירות. איהאב אף הביע חרטה על מעשיו.

השופטות, רות אבידע חנה סלוטקי ומיכל ברנט, גזרו על שיהאב 20 שנות מאסר ועל שני אחיו 30 חודשי מאסר. גורמים המקורבים לפרקליטות המחוז הדרומי טוענים, כי העונש שנגזר עליהם הוא קל מדי ועל בית המשפט היה לשקול אפשרות של הרשעה ברצח ומעורבות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully