וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 חודשי מאסר למוכרי כדורי ויאגרה מזויפים

גלעד גרוסמן

22.12.2009 / 14:53

אילן אוריאל ורפאל כהן הודו כי רכשו את הכדורים המזויפים בחו"ל ומכרו אותם באמצעות האינטרנט. במשך כשלוש שנים הסתכמו הכנסותיהם ב-3.5 מיליון שקל

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שלישי) 16 חודשי מאסר וקנס בגובה 50 אלף שקל על אילן אוריאל ורפאל כהן, שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון במכירה והפצה של כדורי ויאגרה מזויפים.

אוריאל וכהן הורשעו בכך שהקימו חברות ואתרי אינטרנט שיועדו לרכישת הכדורים המזופים בחו"ל ומכירתם בארץ ככדורים מקוריים. הם מכרו את הוויאגרה המזויפת במשך כשלוש שנים, עד למעצרם בשנת 2006. בחיפוש בביתו של כהן לאחר מעצרו נמצאו מאות כדורים מזויפים. על פי כתב האישום, ההכנסות של השניים ממכירת הכדורים הסתכמו בכ-3.5 מיליון שקל.

בכתב האישום המתוקן שהוגש נגד אוריאל נטען שתחילה הוא סבר שמדובר בכדורים מקוריים, ורק לאחר כחודשיים הבין שמדובר בכדורים מזויפים.

"מדובר בעבירות חמורות, שהנן פרי תכנון מוקדם ומשותף, לאחר שהנאשמים חברו יחד לביצוען, גם בהינתן שבתחילה סברו שמדובר בכדורים מקוריים, כשאין מחלוקת שהשניים נעדרי הכשרה והסמכה למכירת תרופות", כתבה השופטת הדסה נאור בגזר הדין.

נאור הוסיפה שהשניים פעלו "בדרך נמהרת ורשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם או לגרום לו חבלה, כשהם משתמשים להשגת מטרתם להפצת הכדורים המזויפים בתחבולה תוך ניצול מכוון של טעות המשתמשים בכדורים אלה".

השופטת נאור דחתה את הצעת שירות המבחן שלא לגזור על השניים מאסר בפועל בשל נסיבותיהם האישיות, וקבעה כי "לא ניתן להשאיר את ההתייחסות החמורה לעבירות אלה ברמת הרטוריקה בלבד, ויש לתת ביטוי עונשי הולם לחומרת העבירות, לסיכון הבריאותי ולפגיעה הכלכלית שבביצוען".

  • עוד באותו נושא:
  • ויאגרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully