וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי אבוטבול לעליון: אל תקחו לי את הג'יפ

גלעד גרוסמן

22.12.2009 / 15:07

האסיר שהורשע בניהול ארגון פשיעה, ערער על ההחלטה לחלט את מכוניתו ואת כספי המכירה שהתקבלו ממכירת מכוניותיהן של אשתו ואחותו. "החילוט נוגד את כללי הצדק"

העבריין אסי אבוטבול, שהורשע בניהול ארגון פשיעה ונידון ל-13 שנות מאסר, ערער אתמול (שני) לבית המשפט העליון על ההחלטה לחלט את מכוניתו וכן כספים שהתקבלו ממכירת המכונית של אשתו.

לפי כחודשיים הורה בית המשפט המחוזי בתל אביב לחלט ג'יפ מסוג שירוקי שהיה שייך לאבוטבול בעת ששהה בפראג, וננטש במעבר גבול נהר הירדן לפני כשנתיים וחצי שם גם נתפס על ידי חוקרי רשות המסים. בנוסף הורה בית המשפט על חילוט הכסף שהתקבל ממכירת שתי מכוניות ב-מ-וו שהיו שייכות לאשתו ולאחותו של אבוטבול, וכן על חילוט 200 אלף שקל שהפקיד אבוטבול כערבות למשפטו.

בערעור, שהוגש באמצעות עו"ד ניר פלסר, טוען אבוטבול כי אופן ניהולם של הליכי החילוט "נוגד את כללי הצדק הטבעי, כפי שבאו לידי ביטוי בהלכה הפסוקה". לטענת אבוטבול, עיקר הרכוש חולט על סמך ראיות חיצוניות להליך הפלילי, אולם בית המשפט לא איפשר לעו"ד פלסנר לחקור את עדי התביעה או להביא עדים מטעמו.

עוד נטען בערעור כי בית המשפט שגה כשקבע שלאבוטבול בעלות גם על הב-מ-וו של אשתו. לפי הערעור, אבוטבול סייע בטיפול השוטף של הרכב מכיוון שסייע לאשתו, אולם אין בכך הוכחה שהבעלות על הרכב שלו. כמו כן, אבוטבול טוען שלא היה מקום לחלט את כל כספי מכירת הרכב, מכיוון שבית המשפט קבע שרק חלק קטן מהכספים ששימשו לרכישת המכונית הושגו בצורה בלתי חוקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully