וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מתנחל הפיץ כרוזים נגד קצינת משטרה

אביגיל איזנבך

22.12.2009 / 13:03

נער בן 16 מיצהר, נעצר לאחר שעלה החשד כי עמד בארגון מחאה שהפיץ כרוזים בגנות ראש שלוחת תביעות במשטרת ש"י, רפ"ק משטרת ש"י. הנער מכחיש והיום יוגש נגדו כתב אישום

נער בן 16 מההתנחלות יצהר, נעצר בחשד לאיומים והעלבת עובד ציבור. הקטין נחקר בחשד לארגון מחאה נגד ראש שלוחת תביעות במשטרת ש"י, רב פקד שיר לאופר ובתליית כרוזים בעלי אופי מאיים בסביבת ביתה. הקטין הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. היום (שלישי) יוגש נגדו כתב אישום.

מהחקירה שניהל ראש משרד חקירות מודיעין במשטרת פתח תקווה, רב פקד אלי סופר, עולה כי במהלך החודשים האחרונים הגיעו פעילי ימין מספר פעמים סמוך לביתה של רב פקד לאופר, חילקו במקום כרוזים בגנותה ותלו אותם בבתי מגורים סמוכים.

במשטרה מדגישים כי מהכרוזים עולה חשד לאיומים מרומזים. כותבי הכרוזים ציינו בפני שכניה של קצינת המשטרה, כי ברחוב שלהם גרה מישהי שקשורה למעשי התעללות ביהודים תושבי השומרון. עוד נכתב בכרוזים כי הקצינה רודפת יהודים ונותנת גב וגיבוי משפטי למלחמת השלטון במאחזים הבלתי חוקיים בניגוד לאיסור תורה מפורש. בנוסף נכתב כי ידוע מה חשבו חז"ל על מי שמשתף פעולה עם השלטון, מציק ליהודים ומטרידם. בכרוזים גם נכתבו דברים בגנותם של פוליטיקאים, אשר הוגדרו כתאבי כיסא וחסרי מצפון.

מהמשטרה נמסר כי "יש במקרה משום חציית גבולות ברורים בין עובד מדינה הבא לאכוף את חוקיה, לבין דריסת רגל גסה בחייו הפרטים. דבר זה אנו רואים בחומרה, כפי שעולה מנסיבות החשדות המיוחסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully