וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 שנות מאסר לגבר שדקר למוות צעיר בקטטה

קובי מנדל

22.12.2009 / 11:07

ציון בנימינוב מקרית מוצקין הורשע בהריגת בני כץ במהלך קטטה. ביהמ"ש גזר עליו 16 שנות מאסר בפועל ופסק פיצויים למשפחתו של כץ. "העונש מהווה את סלידת ביהמ"ש מהמעשה"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (שלישי) 16 שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי על ציון בנימינוב בן 35 מקרית מוצקין. בנימינוב הורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגת בני כץ מקרית ים במהלך קטטה.

הקטטה בין השניים אירעה לפני יותר משנה בקרית מוצקין. בשלב מסוים, בנימינוב שנפגע קל בקטטה ניגש לביתו, שב למקום שבו פרצה הקטטה כשהוא מצויד בסכין ודקר את כץ בבית החזה. לאחר הדקירה, נמלט בנימינוב מהמקום.

כץ היה בן 21 במותו והוא הותיר אישה בת 22 ושני ילדים קטנים. בנוסף לעונש המאסר, חייב בית המשפט את בנימינוב לפצות את בנו ובתו של כץ בסכום של 228 אלף שקלים לכל אחד, לפצות את אלמנתו ב-100 אלף שקלים ואת אמו ב-50 אלף שקלים.

השופטת חני הורוביץ ציינה בגזר הדין כי הנאשם אכן הוכה בידי המנוח באירוע שקדם לדקירה, אך ניזוק באופן קל בלבד והגיע בשלום לביתו. "לחובת הנאשם עבר פלילי עשיר, החל מעבירות אלימות של תקיפה ופציעה ובהמשך עבירות רכוש רבות וסמים ונגזרו עליו מספר תקופות מאסר בפועל בנוסף למאסרים על תנאי וכי אלה לא הרתיעו אותו באירוע הנוכחי".

עוד ציינה השופטת כי "יש מקום שהעונש שיוטל על הנאשם יבטא את סלידת בית המשפט והחברה כולה מהמעשה החמור שהוא ביצע ושיהא בו כדי לשפר את מסר ההרתעה הנדרשת", הוסיפה. השופטת לקחה בחשבון בגזר הדין את החרטה שהביע ואת מצבו הבריאותי וכן את כל נסיבות האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully