וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באירן: מכוניתו של מוסאווי הותקפה

אתרי אינטרנט באירן מדווחים, כי מכוניתו של מנהיג הרפורמיסטים הותקפה בדרך חזרה מהלוויית האייתוללה מונטזרי. לפי הדיווח, אחד מאנשיו של מוסאווי נפגע

מכוניתו של מנהיג האופוזיציה באירן, מיר חוסיין מוסאווי, הותקפה היום (שני) בזמן נסיעה לטהרן מהעיר קום, בה נערכה הלוויתו של האייתוללה עלי חוסיין עלי מונתזרי. אתר אינטרנט רפורמי באירן מדווח כי אחד מאנשיו של מוסאווי נפצע בתקיפה, שבוצעה על ידי קבוצה של אנשים שהיו רכובים על אופנועים כשהם "לבושים בלבוש אזרחי". על פי הדיווח, רוכבי האופנועים נסעו ליד השיירה של מוסוואי, קראו לעברה קריאות גנאי ובשלב מסויים נופץ החלון האחורי של הרכב בו נסע מוסוואי.

קודם לכן דווח, כי אלפים ממתנגדיו של האייתוללה שהלך לעולמו בתחילת השבוע התקיפו עצרת זיכרון שנערכה בקום וגרמו להפסקתה. "כ-2,000 ממתנגדיו של מונתזרי הגיעו למסגד עזאם והפסיקו את טקס הזיכרון", נכתב באתר, "התוקפים קרעו תמונות וכרזות שנתלו במקום והטקס הופסק באמצע".

לפי הדיווח, כוחות הביטחון הנמצאים במקום "לא עשו דבר בכדי להפריע למתפרעים ולמעשי החבלה שלהם". עד כה אין אישור לדיווחים הללו מאירן, משום שהממשל בטהרן הורה על הרחקת כל אמצעי התקשורת מאזור ונאסר עליהם מלהגיע לקום.

בתום ההלוויה יצאו פעילים לרחובות העיר קום וערכו הפגנה נגד הממשל. על פי האתר הרפורמיסטי קלמה, המפגינים נשאו סמלים ירוקים – צבעה של התנועה הרפורמיסטית באירן - וקראו קריאות תמיכה במנהיגי האופוזיציה מיר חוסיין מוסאווי ומהדי כרובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully