וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע אין שירות ב-HOT כבר שלושה ימים?

בר חיון

21.12.2009 / 17:50

בעיות במערכת הממוחשבת של שירות הלקוחות בחברת HOT גורמת לכך שלקוחות החברה בטלפון, באינטרנט ובטלוויזיה אינם יכולים לקבל שירות בימים האחרונים

בעיות במערכת הממוחשבת של שירות הלקוחות בחברת HOT גורמת לכך שלקוחות החברה בטלפון, באינטרנט ובטלוויזיה אינם יכולים לקבל שירות בימים האחרונים.

מתלונות שהגיעו ל-TheMarker, נראה כי מדובר בתקלה שנמשכת שלושה ימים. "הנציגים אדיבים דווקא אבל פשוט לא מסוגלים להעניק שום שירות", מספר ע', אחד מלקוחות החברה בחבילת הטריפל. "גם בעניינים דחופים כמו בירור בעניין חיוב, אין להם אפשרות אפילו להעלות את הנתונים".

בבדיקה מול שירות הלקוחות, אישרו הנציגים את התקלה, והודו כי "מערכת המחשוב קרסה ואין אפשרות לטפל ולרשום פניות חדשות או לטפל בישנות". הנציגים לא יכלו לקחת את פרטי הלקוח כדי לחזור אליו, בתואנה שאין צפי לסיום התקלה.

מחברת HOT נמסר בתגובה: "בימים אלה העלנו את מערכת (Customer Relation Management) ה-CRM, כחלק משדרוג כולל של מערכות ה-IT בחברה. מערכת ה-CRM מציבה את הלקוח במרכז, ותביא לשיפור בחוויית השירות שלו. בימים אלה אנו משלימים את המהלך וכמו בכל הטמעה של מערכת מורכבת, ישנם קשיים בימי ההפעלה הראשונים".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully