וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "המתווך יקבל היום את תשובת ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.12.2009 / 9:09

מקורות המוגדרים 'מהימנים' מסרו לעיתון אל-קודס אל-ערבי כי ישראל תעביר היום את תשובתה למתווך הגרמני ששוהה בארץ. בנוסף דווח כי מובארק דוחק בנתניהו לקבל הכרעה בעסקה

עסקת שליט לקראת הכרעה כך גם לפי מקורות פלסטינים. המקורות, המוגדרים 'מהימנים', מסרו הבוקר (שני) לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור בלונדון כי המתווך הגרמני בין ישראל לחמאס נמצא כעת בישראל וכי ממשלת ישראל צפויה להעביר לו היום את תשובתה על הצעת חמאס בנוגע לעסקת שליט. במקביל צפוי הבוקר פורום "השביעייה" לדון בנושא שליט בפעם הרביעית תוך יממה.

מקורות מצרים המוגדרים 'מהימנים' מסרו הבוקר לעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" כי ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן, שביקר אתמול בישראל, העביר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון אהוד ברק מסר רשמי מנשיא מצרים חוסני מובארק לפיו עליהם לקבל הכרעה בעניין עסקת שליט עם חמאס. סלימאן ביקש מההנהגה הישראלית גם "לא להכשיל את המאמצים לחדש את המשא ומתן עם הפלסטינים".

לוואלה! חדשות נודע שראש הממשלה נתניהו מסרב לשחרר אסירים עם דם על הידיים לשטחי הגדה מנימוקים ביטחוניים: שטחי הגדה לא מוקפים גדר כמו זו העוטפת את רצועת עזה, ולתושביה יש נגישות גדולה לשטחי ישראל ולאזרחיה. לפיכך, נתניהו עומד על כך שאותם מחבלים יועברו לעזה, לאירופה או לכל מקום אחר, ובלבד שלא ישובו לגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully