וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק לסלימאן: פעל נגד הברחת נשק לעזה

פנחס וולף

20.12.2009 / 15:00

שר הביטחון וראש המודיעין המצרי נועדו בירושלים ודנו במאמצים למנוע את התחמשות חמאס. ברק: "מקווה שנגיע לשיח מדיני ממשי עם הפלסטינים"

מערכת וואלה!

.

שר הביטחון אהוד ברק נפגש היום (ראשון) עם ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן בירושלים. השניים דנו בההתמודדות עם האיומים האזוריים והאתגרים המשותפים לשתי המדינות. מלשכת שר הביטחון נמסר, כי שר ברק הדגיש בפגישה את הצורך העליון למנוע את התחמשות חמאס באמצעי לחימה, כולל רקטות. השניים גם דנו באפשרויות לקידום תהליך השלום, ושר הביטחון סקר את מאמצי הממשלה בתחום זה.

"אני שמח לקבל פה את השר עומר סולימאן", אמר ברק. "אנחנו תמיד שמחים לראות אותו. מצרים היא שחקן מרכזי באזור ומעורבת עמוק בכל ההיבטים של השיח האזורי ובשיח על האפשרות לחדש את תהליך השלום. אני מקווה שיהיו לנו שיחות פוריות פה, ושיחות פוריות לשר עם הקולגות בממשלה ובמערכות המודיעין והביטחון. אני מקווה שזה יתרום להגעה מהירה לשיח מדיני ממשי עם הפלסטינים ולחידוש המשא ומתן".

בפגישה נכחו גם סגן שר הביטחון, חבר הכנסת מתן וילנאי, ראש האגף המדיני ביטחוני במשרד הביטחון אלוף במילואים עמוס גלעד, ראש אג"ת אלוף אמיר אשל וצוותיהם המקצועיים של שני השרים. הפגישה ארכה למעלה משעה, במהלכה ברק וסלימאן דנו בארבע עיניים במשך כחצי שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully