וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התבקשו להנמיך המוסיקה והחלו בקטטה

רמי שני

20.12.2009 / 16:30

הוארך ב-9 ימים מעצרם של ארבעה צעירים החשודים כי פתחו בקטטה בפיצוצייה בקרית גת לאחר שהתבקשו להנמיך את המוסיקה ששמעו מחוצה לה. בקטטה נדקרו 5 בני אדם

בית המשפט השלום באשדוד האריך היום (ראשון) בתשעה ימים את מעצרם של ארבעה צעירים החשודים במעורבות בקטטה שפרצה בסוף השבוע בפיצוציה בקריית גת. מחקירת המשטרה עולה כי הקטטה התלקחה בעקבות ויכוח בין הארבעה לבין עובדת בפיצוציה אשר ככל הנראה סירבה למכור להם סיגריות אם לא ייענו לבקשתה להנמיך את עוצמת המוסיקה לה האזינו מחוץ לעסק.

התקרית אירעה סמוך לחמש לפנות בוקר. הצעירים הגיעו למקום ברכב פרטי והחלו להאזין למוסיקה בעוצמה גבוהה. עובדת הפיצוציה, שני גואטה, ביקשה מהם להחליש את עוצמת המוסיקה: "הם שמו את הווליום חזק מאוד" סיפרה בעדותה. "ניסיתי להסביר להם שאנחנו מקבלים תלונות על כך משכנים, אבל זה לא עזר".

כשאחד הצעירים נכנס לקנות סיגריות, דרשה ממנו גואטה להנמיך את עצמת המוסיקה. בשלב הזה החל אחד מהארבעה להתנכל לגואטה, למשוך בשערה ולדחוף אותה. הארבעה, שהיו ככל הנראה תחת השפעת משקאות אלכוהוליים, הצטרפו לחברם והחלו גם הם להתעמת עם גואטה. "אחד מהם הוציא סכין בשלב כלשהו. זה היה סכין מעוקלת, כמו שבריה" סיפר עד ראיה שהיה במקום, "זה נראה כאילו הוא היה מוכן לעימות שבו יצטרך לעשות שימוש בסכין הזאת".

גואטה הזעיקה את אביה שמנהל את המקום אשר הגיע לעסק והתערב בקטטה. בנוסף התערבו גם כמה אנשים שישבו בתוך הפיצוצייה ובסמוך לה. שניים מהמעורבים נפצעו במצב קשה וכשהחל אחד הצעירים להשתמש בסכין התקשר גואטה אל מוקד מגן דוד אדום ולמקום נשלחו מספר צוותי רפואה.

במקביל הזעיקו אנשי המוקד גם את המשטרה. "קיבלנו לניידת טיפול נמרץ גבר שהיה דקור קשה מאוד" סיפר הפרמדיק ג'ילבר דהן, "היינו חייבים לפתוח לו נקז כדי לשחרר נוזלים. כמעט ניתוח תחת אש. בסופו של דבר ייצבנו את מצבו והעברנו אותו לבית החולים ברזילי באשקלון". בית החולים קלט בשעות הבוקר המוקדמות עוד 4 נפגעים מהדקירות באירוע, בהם אחד במצב קשה, שניים במצב קל עד בינוני ואחד במצב קל. "לעבור שם היה נורא", סיפר בני חסון, חבר מועצת העיר, "הכול היה מלא דם. גם הכביש. בדיוק שטפו שם את הרצפה וכל האדום ירד מהמדרכה לכביש".

חלק מהחשודים נמלטו לפני שהספיקה המשטרה להגיעה למקום. אנשי היחידה המרכזית של משטרת לכיש, עצרו במהלך השבת ארבעה צעירים המעורבים בקטטה ובדקירות אותם תבקש המשטרה להשאיר במעצר. אתמול הוצא צו סגירה מנהלי זמני למקום. בעל הפיצוצייה הוזמן לשימוע אצל מפקד תחנת משטרת קריית גת, רפ"ק מאיר לנקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully