וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר לקשיש שביצע מעשה מגונה בנערה

גלעד גרוסמן

20.12.2009 / 10:49

קשיש בן 75 הודה במסגרת הסדר טיעון כי הרים את חולצתה של נערה ונגע באיבריה האינטימיים, לאחר שבאה לגבות ממנו חוב. השופטים: "נגרם לה נזק בלתי הפיך"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (ראשון) שלוש שנות מאסר על מישה יעקובוב בן ה-75 שהודה במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשה מגונה בנערה בת 13. הוא הורשע בכך שהגיע לביתה כדי לגבות חוב מאמה, ואז תקף אותה מינית. כמו כן, הוא חויב לפצות אותה ב-15,000 שקל.

לפני כשנה וחצי הגיעה הנערה לביתו של יעקובוב כדי לגבות חוב שהיה חייב לאמה. בביתו ניסה להסיר את חולצתה של הצעירה והחל לגעת באיבריה האינטימיים, למרות התנגדותה. הנערה שסבלה מהתעללות מינית מצד השמרטף ששמר עליה כשהיתה בת שנתיים, סובלת ממצב פוסט טראומטי ונזקקה במהלך השנים לטיפול פסיכולוגי ממושך. בעקבות תקיפתו של יעקובוב, החמיר מצבה, והיא מתקשה לתת אמון בבני אדם.

"דומה שמוסכם על הכול שפגיעה מינית באישה הינה דבר קשה הנותן את רישומו עד אחרית ימיה. פגיעה מינית בקטינים קשה שבעתיים ובקטינה שכבר חוותה פגיעה מינית קודמת הנזק מי ישורנו. לא נרחיק לכת אם נאמר שנזק זה בלתי הפיך", כתבו השופטים בגזר הדין.

פרקליטו של הנאשם עורך הדין עדי קידר אמר כי בכוונתו לערער על העונש. לדבריו, "השופטים התעלמו מהפסיקה הנהוגה ולא נתנו משקל לכך שמדובר ברף התחתון של העבירות ובאירוע חד פעמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully