וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונדון נערכים ל"פיגועים כמו במומביי"

בסקוטלנד יארד הזהירו עסקים בבירה הבריטית מפני קבוצות טרור המתכננות פיגועי ירי ולקיחת בני ערובה. בשבועיים האחרונים התקבלו התרעות ממוקדות לפיגועים בעיר

הסקוטלנד יארד הזהיר עסקים בלונדון שעליהם לצפות למתקפת טרור על בירת אנגליה, בדומה לזו שהיתה במומביי. ב"טיימס" הלונדוני דווח היום (ראשון) כי במהלך שיחת עדכון שנערכה בלונדון לפני 12 ימים אמר מפקד בכיר בכוח ללוחמה בטרור של הסקוטלנד יארד לבכירים בקהילת העסקים של העיר, כי "מומביי עומדת להגיע ללונדון".

המפקד אמר כי על חברות העסקים בעיר לצפות לפיגועי ירי וללקיחת בני ערובה "על ידי מספר קטן של חוטפים חמושים ברובים, אקדחים ומטעני חבלה מאולתרים". באזהרה הזו, החמורה ביותר אי פעם שפורסמה על ידי גורמי הביטחון בבריטניה, נאמר כי קיים סיכוי שישנם תאי טרור שמתכוונים לתקוף במדינה כבר בתחילת השנה הקרובה.

לפי דיווחים מודיעיניים, ישנה "עלייה בשיח הטרוריסטי", כפי שמתברר משדרים שנקלטו על ידי סוכנויות מודיעין. גורמים במשטרת לונדון אף סיפרו כי במהלך השבועיים האחרונים גברו ההתרעות לפיגועים, שהפכו להרבה יותר ממוקדות. "עד כה היו לנו רק הערכות, אבל כעת ברור שישנו תכנון לבצע פיגוע בלונדון", אמר המקור. לפי ההערכות, תיתכן מתקפת טרור על מועדוני לילה, אירועי ספורט ומרכזים יהודיים בבירת אנגליה.

ביולי 2005 נהרגו 52 בני אדם בסדרת פיגועי טרור ברכבת התחתית של לונדון ובאוטובוס במרכז העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully