וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוח תבע את סלקום - וזכה ב-41 אלף שקל

רינה רוזנברג

20.12.2009 / 7:53

בית המשפט פסק לטובתו של תומר פלטין שטען כי החברה התנערה מהבטחותיה לספק חבילות תקשורת מוזלות ועלות מכשירים חודשית נמוכה. "חברת תקשורת מכובדת אינה צריכה לפעול כך מול לקוחותיה"

חברת הסלולר סלקום תשלם 41 אלף שקל ללקוח בגין אי עמידה בהתחייבות משווק מטעמה -­ כך עולה מפסק דין שניתן באחרונה על ידי שופט בית משפט השלום בתל אביב, מנחם קליין.

בתביעה, שהוגשה על ידי עו"ד ירון בירן, נטען כי החברה התנערה מהבטחות של משווק מורשה לתובע, תומר פלטין, לספק לו חבילות תקשורת מוזלות ועלות מכשירים חודשית נמוכה. את ההתחייבויות של הסוכן הקליט ותיעד פלטין, ובין היתר בזכותן בית המשפט קיבל את גירסתו והצליח להוכיח את טענותיו ולזכות בתביעה.

בית המשפט פסק לטובת התובע סך של 32 אלף שקל, מתוכם פיצוי של 8,000 שקל בגין עוגמת נפש. בנוסף, נקבע כי סלקום תשא בהוצאות משפט ובשכר טרחת עורך דין בסך 9,000 שקל

לפי פסק הדין, סוכני סלקום התמהמהו בהעברת הסכם התקשרות בכתב עם פלטין, ובסופו של דבר המכשירים חוברו לרשת הסלולרית של סלקום שלא לפי התוכניות שסוכמו עם הסוכן. סלקום טענה כי הסוכן חרג מסמכותו כשהציע לפלטין את התוכניות האטרקטיביות והציעה לו להחזיר את כל המכשירים ולבטל את העסקה. פלטין התנה את ביטול העסקה בפיצוי כספי, אך משהמשא ומתן לא צלח, הוגשה התביעה לבית המשפט.

בפסק הדין קבע בית המשפט כי "סלקום הפרה את ההסכם עם התובע ופעלה בצורה שחברת תקשורת מכובדת אינה צריכה לפעול מול קהל לקוחותיה". לאור העדויות בתביעה הסיק בית המשפט כי סלקום מפעילה משווקים מורשים לא מקצועיים מבלי להקנות להם ההכשרה והכלים המקצועיים הדרושים, ושמכיוון שהלקוח פנה דווקא למשווק מטעמה ולא לסוכן ישיר מטעמה, היא יכולה להתחמק מההתחייבויות אותן הבטיח המשווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully