וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בירי בנער פלסטיני שוחרר למעצר בית

איילה חננאל

18.12.2009 / 13:06

תושב נוקדים חשוד שירה ופצע באורח קשה נער פלסטיני לפני כשנתיים וחצי. השופט: "לא שוכנעתי שיש חשש של ממש שהמשיב יכול לשבש את החקירה"

בית המשפט השלום בירושלים שחרר היום (שישי) למעצר בית תושב הישוב נוקדים שנעצר בחשד שירה ופצע נער פלסטיני לפני כשנתיים וחצי.

על פי החשד, בחודש אפריל 2007 נורה נער פלסטיני בראשו ונפצע באורח קשה ,סמוך להתנחלות תקוע. מהחקירה שנוהלה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י עלה כי זמן קצר לפני הירי, יודו אבנים לעבר רכב שעבר במקום. מהרכב ירד חשוד שירה לעבר הנער, פצע אותו בראשו ולאחר מכאן נמלט מהמקום.

שלשום נעצר תושב הישוב נוקדים, בן 40, איש הייטק, בחשד שביצע את הירי לעבר הנער. הוא נעצר על ידי בלשי ימ"ר ש"י במקום עבודתו בירושלים. במקביל הוחרם אקדחו האישי אותו הוא נושא ברישיון ממשרד הפנים עקב מקום מגוריו בשטחים.
היום הוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט השלום בירושלים שם בקשו נציגי המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים.

במהלך הארכת המעצר טען פרקליטו של החשוד, עו"ד אריאל עטרי, כי העדות אשר כביכול קושרת את החשוד לביצוע הירי, נגבתה מאחת הטרמפיסטיות שנכחו ברכבו כבר לפני חודשיים וחצי על ידי חוקרי הימ"ר,"אם זאת במשטרה לא מצאו לעצור את מרשי במשך חודשיים וחצי".

השופט פולוק דחה את בקשת המשטרה להותיר את החשוד במעצר והורה לשחררו למעצר בית בן 4 ימים בישוב שוהם. בהחלטתו נימק השופט,"אציין כי מדובר באירוע לפניי שנתיים וחצי ובידי המשטרה מידע הקושר את החשוד מזה מספר חודשים. לא שוכנעתי שיש חשש של ממש שהמשיב יכול לשבש את החקירה בשלב זה. גם לא שוכנעתי שהמשיב,שאין לו כל עבר פלילי,מהווה סכנה של ממש לציבור הואיל ולמעט האירוע הספציפי שהתקיים בנסיבות מיוחדות בו רכבו של המשיב הותקף בידי אבנים, לא מיוחס לו בעבר או בהווה כל אירוע של אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully