וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "ההקפאה - צעד טקטי כמו בכדורגל"

פנחס וולף

17.12.2009 / 21:10

בנאומו בכנס באריאל, הבהיר שר החוץ כי בתום עשרת חודשי ההקפאה תתחדש הבנייה בהתנחלויות במלוא המרץ. על הפלסטינים: "אין יותר הטבות ולא ניתן להם שום מחוות"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

שר החוץ אביגדור ליברמן התייחס הערב (חמישי) בנאומו ב"כנס אריאל למשפט ותקשורת", שהתקיים במרכז האוניברסיטאי אריאל להקפאת הבנייה בהתנחלויות. לדברי ליברמן ההקפאה היא צעד טקטי בלבד. "בפועל אנו שנה וחצי לא בונים אז למה לעשות בכאילו. כמו בכדורגל לפעמים עושים צעדים טקטיים", אמר ליברמן. "ברור לכולם שתוך עשרה חודשים אנו חוזרים לבנות במלוא הכוח וכל בר דעת מבין זאת".

עוד אמר ליברמן כי "אין יותר הטבות ולא ניתן יותר שום מחווה או רבע מחווה לפלסטינים". ליברמן הדגיש כי ישראל מוכנה למשא ומתן ישיר ללא התניות ומחוות. "הכדור נמצא בצד הפלסטיני. חייבים לשנות דיסקט, אסור שהסוגיה הפלסטינית תהיה סוגיה מרכזית לא כלפי פנים ולא כלפי חוץ. לא כולם מוטרדים בעולם מהבעיה הזו ותפקידנו הוא להוריד זאת מסדר היום ולא להפוך זאת לסוגיה המרכזית".

בהתייחסו לראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר ליברמן "מה שצריך להטרידנו זה הסכסוך בין קיצונים ומתונים". ליברמן ציין כי "ללא תמיכת ישראל, כדאי לאבו מאזן לזכור כי הם לא יוכלו להתקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully