וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים? בואו לטעום גורמה בתיבול מריחואנה

מסעדה שנפתחה בדנבר מציעה ללקוחות מטעמים המתובלים במריחואנה רפואית. בכדי להתענג על פיצה, לאזניה או אפילו חומוס שיגרום לכם למנצ'יס תזדקקו לאישור רפואי

לא בטוח שעל זה חשבו הבוחרים בקולורדו כאשר בשנת 2000 הפכו את המריחואנה הרפואית לחוקית במדינה, אבל ללקוחות של מסעדת "גאנג'ה גורמה" זה לא ממש מפריע. המסעדה החדשה שנפתחה בשבוע שעבר בדנבר טוענת כי היא היחידה מסוגה והראשונה בעולם שמציעה ללקוחות מאכלים שאחד מהמרכיבים העיקריים בהם הוא מריחואנה.

איך מכינים עוגיות בראוניז עם מריחואנה יודע כמעט כל משתמש ממוצע, מסטול ככל שיהיה, אבל במסעדה החדשה מכינים מהסם גם לאזניות, פיצות גורמה, ג'מבליה, פאייה, מוס שוקולד ועוגות גבינה ואפילו חומוס. וזה חוקי לגמרי. המחירים במסעדה קצת פחות מתאימים לצרכני המריחואנה, כאשר על עוגיית בראוניז משלמים עשרה דולרים ועבור תריסר עוגיות מרנג לימון נפרדים מסכום של 120 דולרים.

מסעדת גאנג'ה גורמה בדנבר. אד אנדריסקי, AP
כמעט 90% מהעסקים במסעדה הן הזמנות טייק אווי/AP, אד אנדריסקי

"האם יש לך כרטיס מריחואנה רפואית? זו השאלה הראשונה שאנחנו שואלים את הסועדים" הסביר סטיב הורוביץ', ממקימי המסעדה שהוסיף כי המלצרים במסעדה מסתובבים עם חולצה עליה כתוב "האוכל שלנו כל כך טעים ,שצריך אישור רפואי כדי לאכול אותו". על הסועדים להציג, כאמור, אישור רפואי שמוכיח כי מותר להם להשתמש במריחואנה לצרכים בריאותיים. לא ברור אם זו הסיבה לכך, אבל עד כה כמעט 90% מההזמנות במסעדה הן של טייק אווי.

הורוביץ' סיפר כי תכנן לפתוח חנות לממכר מריחואנה רפואית, אבל גילה "שכל החנויות הללו אמנם מנהלות עסקים טובים, אבל הלקוחות שלהם היו נכנסים, קונים מריחואנה ובורחים משם". הורוביץ' מקווה שמסעדה עם הופעות מוזיקה חיות, ספות נוחות ומטעמים חדשים, הם אלה שיגרמו לצרכני המריחואנה לקום מהספה בבית: "ישנם מעט מאוד מקומות בהם הם יכלו להירגע ולפגוש אנשים נוספים ובאף אחד מהם אין דגש על האוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully