וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי תפרון: נזרים כסף כדי להציל המפעל

קובי מנדל

17.12.2009 / 15:22

בעלי המניות של מפעל הטקסטיל תפרון שבמשגב נפגשו עם יו"ר ההסתדרות והתחייבו להירתם להצלת המפעל. עופר עיני: "אסור לתת למפעל להיסגר"

ישי דווידי ומאיר שמיר, בעלי המניות של מפעל "תפרון" שבאזור התעשייה משגב הנתון בסכנת סגירה, הביעו נכונות לפעול כדי להציל את המפעל ולהפעילו, והתחייבו להשקיע בו כספים.

כך נמסר בתום פגישה שקיים עימם היום (חמישי) יו"ר ההסתדרות עופר עיני בלשכתו בתל אביב. בשבוע הבא בכוונת עיני לזמן את כל הצדדים, לרבות נציגי הבנקים, משרד התמ"ת, משרד האוצר, הבעלים ונציגי ההסתדרות כדי לנסות לחלץ פתרון להצלת המפעל.

עיני אמר בתום הפגישה, כי "אמרתי בשבוע שעבר בוועדת הכספים שלא אתן בשום פנים ואופן למפעל כמו תפרון להיסגר. מדובר באלף עובדים בפריפריה. אם חלילה תפרון ייסגר, אין להם כמעט מקום עבודה חלופי. התרשמתי כי יש נכונות מבעלי המניות להירתם להצלת המפעל. בשבוע הבא אזמן את כל הצדדים כדי לנסות לחלץ פתרון להצלת המפעל".

מפעל תפרון הינו מפעל טקסטיל המעסיק כאלף עובדים הנקלע לאחרונה לקשיים ונמצא בסכנת סגירה. מיד עם היוודע העניין להסתדרות, גייסה את מספר העובדים הנחוץ מבין עובדי המפעל, וארגנה אותם כדי לייצגם. כיום ההסתדרות היא הארגון היציג של כלל עובדי המפעל. בהסתדרות מקווים כי הפגישה היום היא תחילת הדרך למציאת פתרון למשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully