וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס את שכנו בכוונה - ונשלח ל-9 שנים בכלא

קובי מנדל

17.12.2009 / 15:00

תושב הכפר דיר אל-אסד דרס הורשע בדריסה מכוונת של חברו לכפר, על רקע סכסוך משפחתי. לאחר הדריסה, ירה אחיו בנדרס ורצח אותו

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (חמישי) 11 שנות מאסר על חאלד מוסא מהכפר דיר אל אסד, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתוכן תשע שנים לריצוי בפועל, והיתרה על תנאי. בנוסף, נגזרו על מוסא פסילה מלהחזיק רישיון נהיגה למשך חמש שנים מיום שחרורו ממאסר וחילוט רכבו. זאת לאחר שהוא הורשע בפגיעה מכוונת בתושב הכפר עבד אל-גאני מדיר אל אסד באמצעות רכבו, עקב סכסוך בין המשפחות. אחיו כבר הורשע ברצח המנוח ביריות לאחר הדריסה ובעבירות בנשק - ונידון למאסר עולם.

הרכב השופטים, שכלל את השופט אילן שיף והשופטות חני הורוביץ וצילה קינן, ציין כי מעשהו של מוסא חמור מאד, בוצע לאחר תכנון ובקור רוח וכי פגיעה מכוונת באדם באמצעות כלי רכב טומנת בחובה סיכון חמור לנפגע ואף לאלה הנמצאים בסביבתו. "במקרה הנדון, נמצאו בקרבת המנוח, בעת הפגיעה בו, שני אנשים נוספים, שלמרבה המזל לא נפגעו. הטחתו של המנוח לעבר החומה הייתה עלולה להסתיים אף בתוצאה קטלנית". השופטים ציינו כי החברה בישראל רווית מעשים אלימים, כלי נשק קרים וחמים זורעים הרס, פציעות ומוות בכל אתר וראוי שמורא הדין יסייע במיגור נגע נפשע זה.

השופטים הוסיפו כי אין זה כישלונו הפלילי הראשון של הנאשם וכי בעבר, הסתבך בעבירת אלימות חמורה והורשע בגינה, לאחר ביצוע העבירה בתיק הנוכחי ונראה, כי האלימות אינה זרה לו. "אף ב"דברו האחרון" לא הביע מוסא חרטה על מעשיו ואף לא חזר על דברי סנגורו שהביע צערו על התוצאה של דריסת המנוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully