וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר יחצ"ן שהתחיל עם חברתו בפייסבוק

איילה חננאל

17.12.2009 / 9:44

צעיר מרמת גן הסגיר עצמו למשטרה, לאחר שלפי החשד דקר יחצ"ן של מועדון "האומן 17" בת"א. הסיבה לדקירה: איש יחסי הציבור שלח לחברתו של הצעיר הזמנה למסיבה באמצעות הפייסבוק

צעיר בן 18 חשוד שתקף ודקר יחצ"ן מסיבות של "האומן 17", משום ששלח לחברתו הזמנות למסיבות באמצעות הרשת החברתית פייסבוק. החשוד, תושב רמת גן, הסגיר את עצמו אמש למשטרה, ויובא היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

ביום שבת לפני כשבועיים, הגיע על פי החשד הצעיר מלווה בשניים מחבריו למועדון "האומן 17" ברחוב אבולעפיה בתל אביב. השלושה תקפו יחד את היחצ"ן, ולאחר מכן התקשרו אליו, ובאמתלת שווא גרמו לו להגיע לרחוב רזיאל ברמת גן. עם הגיעו של היחצ"ן למקום המפגש, הוא הותקף בידי שלושת החשודים במכות נמרצות ואף נדקר בחזהו ופונה כשהוא פצוע באורח בינוני לבית החולים.

מחקירת המשטרה עולה, כי השלושה תקפו את היחצ"ן לאחר שבלבו של החשוד המרכזי בפרשה התעורר חשד שהיחצ"ן "מתחיל" עם חברתו באמצעות הזמנות למסיבות ששיגר לה ברשת הפייסבוק. במסגרת החקירה עצרה המשטרה את שני חבריו של החשוד המרכזי, וכעת הם נמצאים במעצר בית על פי החלטת בית המשפט. אמש הסגיר את עצמו החשוד המרכזי בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully