וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי המבצע בעזה: רקטות נפלו ליד שדרות

רמי שני ויהושע בריינר

16.12.2009 / 19:26

בעוד במכללת אשקלון הוענקו צל"שים ללוחמי "עופרת יצוקה", נשמעו שני פיצוצים סמוך לשדרות. במערכת הביטחון מעריכים כי מקורם ברקטות קסאם

שני פיצוצים נשמעו הערב (רביעי) סמוך לעיר שדרות. איש לא נפגע, ולא נגרם נזק. במערכת הביטחון מעריכים, כי מקור הפיצוצים הוא ברקטות קסאם שנורו מרצועת עזה. עם זאת, טרם אותרו שרידי הרקטות. בנוסף, בשדרות לא נשמעה אזעקת "צבע אדום".

רס"ן ד"ר אלכסנדר מקבל צל"ש מהאלוף יואב גלנט דצמבר 2009. אורי לנץ
"צה"ל השיג את מטרות המבצע ומקץ שנים של טרור נוצרה מציאות חדשה באיזור". גלנט בטקס הענקת הצל"שים/אורי לנץ

בין יום שבת לראשון נורו שתי רקטות קסאם לעבר מערב הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אחת הרקטות נפלה במערב הנגב, ואילו השנייה נפלה בשטח הרשות הפלסטינית.

בתוך כך נערך הערב טקס חלוקת צל"שים לעשרה חיילים שלחמו במבצע עופרת יצוקה. בטקס, שנערך במכללת אשקלון, אמר האלוף גלנט כי "צה"ל השיג את מטרות המבצע ומקץ שנים של טרור נוצרה מציאות חדשה באיזור. גם בשעת הקרבות הקשים שימשו ערכי צהל נר לרגלי המפקדים והלוחמים. הנורמות המוסריותראויות לשבח ולהערכה גם במבצע הזה". גלנט שיבח את מקבלי הצל"שים ואמר כי "באתם מגדלור ערכי ומודל לחיקוי עבור חיילי צה"ל ועבור הדורות הבאים. מדינת ישראל נאלצת גם היום להגן על קיומה ועל חיי אזרחיה. אנו המפקדים נמשיך לבצע כל משימה בדבקות ואחריות על מנת להגן על אזרחי המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully