וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 10 שעות: הילד בן ה-8 נמצא בריא ושלם

איילה חננאל

16.12.2009 / 0:08

1,300 מתנדבים ושוטרים חיפשו במשך שעות אחר ניצן כהן, ילד בעל מוגבלות שנעלם אתמול ביער בורמה. סמוך לחצות הוא נמצא סמוך לשער הגיא וחזר לחיק משפחתו

תאגיד כאן

(צילום: הערוץ הראשון)

נס חנוכה? הילד ניצן כהן, בן השמונה וחצי, שנעדר מאז שעות הצהריים ביער בורמה נמצא אמש (רביעי) סמוך לחוות שער הגיא כשהוא בריא ושלם. זאת לאחר חיפושים של למעלה מעשר שעות. החיפושים נערכו על ידי כ-1,300 שוטרים ומתנדבים.

הילד, הסובל מפיגור שכלי קל, מתגורר בעפרה ויצא לטייל ביער בורמה יחד עם משפחתו. סמוך לשעה 13:30 נעלמו עקבותיו, והוריו הזעיקו את המשטרה כדי לאתר אותו. לפני שאותר, אמר אביו של הילד שלמה כהן כי "במהלך הטיול אבד קשר העין עם הילד לשבריר שנייה ואז הוא נעלם. אני מקווה שיימצא מהר ככל האפשר".

מאיר אקר, מתנדב זק"א שנכח במקום אמר לוואלה! חדשות כי מדובר בילד אוטיסט שיצא לטייל ונעלם. בטרם נמצא הילד, סיפר אקר: "אנחנו מחפשים בכוחות מאוד גדולים בסיוע יחידת עוקץ, מתנדבים של זק"א וארגון איחוד הצלה, בעזרת רכבי שטח וציוד תאורה. אנחנו ערוכים להמשיך בחיפושים במהלך כל הלילה".

מוקדם יותר ננטשה פעוטה בת עשרה ימים על ידי אמה בחוף הים באילת. שוטרים שהוזעקו למקום איתרו את האם, בת 33, במרחק של 200 מטרים מהחוף. הפעוטה פונתה לבית החולים והאישה נלקחה לבדיקה פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully