וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ביג בלו עדיין ללא הפסד

הירושלמים השתוו לתל אביב במאזן לאחר ניצחון 22:70 על באר שבע. חיפה הביסה את מודיעין 8:44, ניצחון גם למורדי יהודה

במחזור השישי של ליגת התאקל בישראל שוחקו שלושה משחקים, בהם הראו המנצחות שיהיה להן מה לומר בהמשך הדרך. ביג בלו ירושלים עלתה למאזן 0:3 עם תבוסה מוחצת על באר שבע 22:70. בכך עלו הירושלמים למקום הראשון, אותו הם חולקים עם מייקס פלייס תל אביב. למחרת אירחו דנסינג קאמל פיונירס את חיפה אנדרדוגס במודיעין והפסידו 44:8, מאחורי הופעה מוחצת של הכוכב העולה אלכס פרייס.

המפגש השלישי ששוחק באצטדיון קראפט היה המשחק המרכזי של המחזור, כשהמורדים מיהודה ופפגאיו קינגס נפגשו ב"חנוכה בול". לאחר משחק התקפות משובח מצד שתי הקבוצות, המורדים החזיקו מעמד ויצאו מנצחים עם תוצאה של 60:64. יונתן רובין שוב הראה יכולות על בשורות הקינגס, עם ארבעה טאצ'דאונים בריצה ומסירת טאצ'דאון לארי וייסבורד, שאף השיג 220 יארדים בריצה ושני טאצ'דאונים משלו. הקוורטבק של המורדים ג'ו מרטישיוס גנב את ההצגה עם לא פחות מששה טאצ'דאונים באוויר ו–178 יארדים בריצה. הניצחון העלה את המורדים למאזן של 2:2.

משחקי המחזור הקרוב יתקיימו באצטדיון "קראפט" בירושלים, כשפפגאיו קינגס יארחו את מייקס פלייס תל אביב ביום חמישי ב–20.30, ולמחרת יארחו ביג בלו את ריל האוזינג חיפה בשעה 12.00, למשחק שישחזר את גמר האליפות מלפני שנתיים, בו ניצחה ביג בלו לאחר הארכה.

הטבלה:

1. תל אביב 0:3
2. ביג בלו ירושלים 0:3
3. חיפה 1:3
4. מורדי יהודה 2:2
5. ירושלים קינגס 2:1
6. מודיעין 3:1
7. הנחיל השחור באר שבע 5:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully