וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בכנסת: לקה בליבו וקיבל סיוע מהח"כית

פנחס וולף

16.12.2009 / 12:35

אדם לקה בליבו במהלך דיון של הוועדה לביקורת המדינה. למזלו הרב, הרופאה ח"כ רחל אדטו ומנכ"ל משרד הבריאות ד"ר איתן חי-עם נכחו בדיון והעניקו לו טיפול. הוא עבר בהצלחה צינתור בביה"ח

טוב שיש רופאים שהם גם חברי כנסת: אדם שהשתתף בדיון של אחת הוועדות לקה בליבו במהלך הדיון וזכה לטיפולם המסור של שני רופאים שנכחו בישיבה. במהלך הדיון בוועדה לביקורת המדינה, שעסק בפיקוח על הניסויים בבעלי חיים התמוטט חבר באחד הארגונים שהוזמנו לדיון. למזלו, שני הרופאים - חברת הכנסת ורופאת הנשים רחל אדטו ומנכ"ל משרד הבריאות איתן חי-עם שמשמש גם כרופא משפחה, נכחו בדיון וחשו לעזרתו.

יו"ר הוועדה ח"כ יואל חסון (קדימה) תיאר לוואלה! חדשות את הדרמה: "במהלך הדיון שמתי לב שהאיש השתעל בצורה קשה. לאחר מכן הוא הניח את ראשו על השולחן ולאחר זמן מסוים הבחנתי בכך שהוא חיוור ונראה כי אינו חש בטוב".

חסון הורה על הפסקת הדיון ושני הרופאים שנכחו בדיון – רופאת הנשים ח"כ רחל אדטו (קדימה) ורופא המשפחה ומנכ"ל משרד הבריאות ד"ר איתן חי-עם חשו לטפל בחולה. הם העניקו לו טיפול ראשוני והובילו אותו למרפאת הכנסת. משם פונה האיש להמשך טיפול בבית חולים בירושלים, שם עבר בהצלחה צינתור. ח"כ חסון סיפר שלאחר שהאיש פונה שבה הוועדה לעסוק בנושאים שעל הפרק ושבכוונתו לבקר את האיש בבית החולים בהמשך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully