וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש העניק ארכה לדיון בעתיד מפעל "מוליתן"

קובי מנדל

16.12.2009 / 10:38

המשקיע הפוטנציאלי בתשלובת, צביקה מאיר, הופיע הבוקר בפני בית המשפט כדי להצהיר על רצינות כוונותיו. דיון נוסף נקבע למחר במטרה לאפשר לצדדים להידבר ולהגיע להסדר שיבטיח את עתיד המפעל

בית המשפט המוחוזי בחיפה נתן הבוקר (רביעי) שהות בת יממה לצדדים הקשורים לעתידה של מפעל "מוליתן" בנהריה להידבר עם משקיע פוטנציאלי - זאת לאחר שכונס הנכסים עו"ד עופר אטיאס הודיע לבית המשפט כי בנק דיסקונט שהינו אחד הנושים סירב להעמיד למפעל אשראי בסך מיליון שקלים במקביל להזרמת חצי מליון מטעם הבעלים.

המשקיע הפוטנציאלי בתשלובת, צביקה מאיר, הופיע הבוקר בבית המשפט על מנת להראות את רצינות כוונותיו בכל הנוגע לרכישת פעילות המפעל ושיקום מצבו הכלכלי: "יש לי מפעל באזור תעשיה ברקן ומפעל למיחזור פסולת טקסטיל בהם מועסקים כ-150 עובדים ושאת תוצרתו אנחנו מייצרים לכל העולם".

"אני ותיק בענף ומכיר באופן כללי את הפעילות של מוליתן מתוך הענף, לא חושב שתהיה לי בעיה להפעיל את זה, אני מעוניין להיכנס לעניין, אתמול בצהריים פניתי לעו"ד קוטלר ולא הספקנו הרבה וברור שאם יהיה אישור נבדוק ונכנס לעומק הדברים".

השופט ד"ר עדי זרנקין קבע בהחלטתו: "המשקיע הפוטנציאלי הנ"ל, מר צבי מאיר, אשר נכח בישיבת היום ואף השמיע דברים, טרם בא בדברים עם כונסי הנכסים ויש לאפשר להם להידבר בדחיפות על מנת שכונסי הנכסים יוכלו להתרשם מהצעתו, ואפשר אף שיוכלו להגיע עימו להבנות אשר יובאו לאישורי".

זרנקין הורה לקבוע ישיבה נוספת בנושא מחר על מנת לאפשר פגישה ודיון בין הצדדים, בתקווה למצוא פיתרון שיאפשר את המשך קיומו של המפעל ולהבטיח את הכנסתם של מאה עובדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully