וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרו את עובדי חברת החשמל בעקבות ניתוק

נרי ג'ונסון ואיילה חננאל

16.12.2009 / 14:14

עובד אחד פונה לביה"ח באורח אנוש ואחר באורח קל. נציג החברה סיפר שזהו לא המקרה הראשון בו אנשים שמסרבים לשלם חשבון חשמל נוקטים באלימות. "טובחים בנו"

שני עובדים של "חברת החשמל מזרח ירושלים" נדקרו הבוקר (רביעי) במבנה של החברה בשועפט, על ידי תושב המקום. שני העובדים פונו לבית החולים, אחד פצוע באורח אנוש ואחד באורח קל. להערכת המשטרה הרקע לדקירה היה ניתוק החשמל בבית משפחתו של הדוקר.

המהנדס הני גושה, הממונה על קשרי הציבור של חברת החשמל במזרח ירושלים, סיפר לוואלה! חדשות כי "בשעה שמונה בבוקר הגיעו ארבעה בני משפחה אחת למבנה החברה בשועפט, וחסמו עם רכביהם את הרכבים של עובדינו. העובדים ניסו לשכנע אותם להזיז את הרכבים אבל הם סירבו. הם חסמו את הדרך של 25 רכבים שהיו חייבים לצאת לעבודה בבוקר. מדובר במשפחה שלא שילמה חשבונות חשמל לאורך זמן ונאלצנו לנתק אותם אחרי ששלחנו להם אין ספור התראות".

חילופי הדברים בין העובדים לבני המשפחה המשיכו, והארבעה החלו להכות את העובדים ולכידות עליהם אבנים. בשלב מסויים נכנסו שניים מהאנשים למבנה. אחד מהם הוציא סכין, שיסף את גרונו של אחד העובדים שהיה במקום ודקר עובד אחר בבטנו. חברו המשיך להכות עובדים אחרים שהיו במבנה.

עובדי חברת החשמל התקשרו למשטרה, ובני המשפחה נמלטו מהמקום ונטשו את מכוניותיהם, שהיו כנראה גנובות. העובדים נתנו לשוטרים שהגיעו למקום את צילומי מצלמת האבטחה המוצבת שם דרך קבע.

העובדים שנדקרו פונו לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים. הגבר ששוסף גרונו מאושפז במצב אנוש אך יציב. הוא עבר ניתוח חירומי ונמצא עכשיו בטיפול נמרץ. הפצוע שנדקר בבטנו מאושפז במצב קל. שני עובדים נוספים קיבלו טיפול ראשוני בעקבות המכות שחטפו ושוחררו לביתם.

גהושה אמר לוואלה! חדשות כי "זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. במזרח ירושלים יש המון תושבים שגונבים חשמל או שלא משלמים חובות. ובגלל שהם לא רוצים שננתק אותם, אבל גם לא רוצים לשלם, הם נוקטים באלימות. הם באים למשרדים, לשטח, ופשוט מכים את העובדים שלנו. הם עושים לנו טרור".

בצהרים יכנסו המנהלים בחברת החשמל במזרח ירושלים ישיבה דחופה בנושא. "הבעיה היא שלנו אין מה לעשות נגד המקרים האלה, והם יודעים שגם אם הם לא ישלמו הם ישלמו רק קנס, במקרה הגרוע ביותר. אין מספיק אכיפה ואין מספיק ענישה למי שגונב מאתנו. ואנחנו משלמים על זה את המחיר. טובחים בנו. זה נושא רציני מאוד. אנחנו רוצים לשבת עם המשטרה ועם בית המשפט ולמצוא דרכים חוקיות להתמודד עם זה. המצב מחמיר".

(עדכון ראשון: 10:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully