וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל חג המולד: נוצרים מעזה יבקרו בישראל

פנחס וולף

16.12.2009 / 10:17

בכוונת שר התיירות להקל על המעברים משטחי הרשות לישראל ולהיפך. "מחווה זו מחדדת את האכזריות הבלתי אנושית של שלטון הטרור החמאסי שמחזיק בגלעד שליט"

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב אמר היום (רביעי) כי לרגל חג המולד תאפשר ישראל למאות נוצרים קתולים תושבי עזה להיכנס לטקסים בגדה המערבית ובישראל.

מיסז'ניקוב החליט לציין את החייל החטוף גלעד שליט בהקשר הזה ואמר כי "מחווה זו מחדדת את האכזריות הבלתי אנושית של שלטון הטרור החמאסי בעזה שמחזיק בגלעד שליט ואינו מאפשר לו ביקורים של הצלב האדום במשך שלוש שנים". מיסז'ניקוב הוסיף כי הוא מצפה שברוח החג המרכזי בעולם הנוצרי "חמאס יבצע מחוות שיקדמו את שחרורו המהיר של שליט".

מתכוננים לחג המולד. Murad Sezer, AP
השר הורה לנקות את הרחובות. העיר העתיקה בירושלים/AP, Murad Sezer

כ-70,000 תיירים צפויים לבקר בישראל במהלך חג המולד במשך השבועיים בהם מציינים את החג בכנסיות השונות בארץ. לרגל החג פועל משרד התיירות יחד עם גורמים נוספים בממשל לשם הקלת הכניסה לישראל והמעבר בין שטחי ישראל לשטחי הרשות הפלסטינית. כמו כן, יפעיל המשרד מערך הסעות ללא תשלום בין בית לחם לירושלים – שני הערים הקדושות ביותר בנצרות.

כחלק מההיערכות לחג, יתגבר המנהל האזרחי את נקודות המעבר המובילות לעיר בית לחם בכדי לאפשר מעבר מהיר וחלק של אלפי הצליינים הצפויים לבקר בעיר הולדתו של ישו. שר התיירות פנה השבוע לראשי הערים הקדושות לנצרות בישראל וביקש כי יקפידו על ניקיון הערים וקישוט הצירים המרכזיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully