וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנת סמויה הפילה 24 סוחרי סמים בב"ש

רמי שני

16.12.2009 / 8:40

סוכנת סמויה של ימ"ר נגב הצליחה לאסוף ראיות מפלילות נגד החשודים, לאחר שרכשה מהם סמים מסוג הירואין וקוקאין. בסך הכל הופללו בחודשים האחרונים בנגב 152 חשודים בסחר בסמים

24 בני אדם החשודים בסחר בסמים נעצרו הלילה (רביעי) בבאר שבע. מעצרם התאפשר בעקבות פעילות של ימ"ר נגב במרחב במסגרתה הופעלה סוכנת סמויה שביצעה עמם עסקאות ורכשה סמים תוך תיעוד ואיסוף ראיות מפלילות בעיקר בשכונה ד' בעיר. עיקר הסחר נעשה בסמים מסוג הירואין וקוקאין.

הבוקר פשטו שוטרים ממרחב נגב בפיקודו של מפקד ימ"ר נגב סגן ניצב יוסי כהן על בתיהם של החשודים, ערכו בבתים חיפוש ועצרו את החשודים לחקירה. זוהי הפעילות הסמויה השביעית הנחשפת השנה במרחב הנגב, פעילות שהביאה עד כה למעצרם של 152 חשודים בסחר בסמים. העצורים יובאו הבוקר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר. השבוע נתפסו 17 סוחרי סמים בפעילות דומה באשקלון.

בחודש שעבר נעצרו 23 סוחרי סמים במבצע של המשטרה במתחם הבורסה ברמת גן. מעצרם של החשודים שסחרו בסמים מסוג קוקאין וחשיש, התאפשר בעקבות עבודה של שני סוכנים סמויים שפעלו במשך כמה חודשים במתחם.

בחודש אוקטובר השנה, לאחר שנה מאומצת של עבודה וחודשי הכנה ארוכים, הצליח סוכן משטרתי סמוי בן 31 שהתחזה לירקן להפליל לא פחות מ-60 סוחרי סמים שפעלו בדרום תל אביב. הסוכן שעבר הכשרה במכירת סמים מסוג קוקאין והרואין התחזה לירקן בעל רכב מסוג טנדר שמלבד חלוקת הירקות, החל גם לסחור בסמים – כך יצר קשר עם סוחרי הסמים האמיתיים והביא להפללתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully