וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירים טיילו בנחל, התנין הסתובב חופשי

רמי שני

15.12.2009 / 22:37

פקחים של רשות הטבע והגנים לכדו תנין באורך של מטר באזור קיבוץ צאלים שבנגב. זאת לאחר שתיירים נתקלו בו במהלך טיול. באחרונה נלכדו באזור שישה תנינים

פקחים של רשות הטבע והגנים לכדו היום (שלישי) תנין באורך של מטר באזור נחל הבשור במערב הנגב, סמוך לקיבוץ צאלים. מדובר בתנין שנשאר באזור לאחר שחווה לגידול תנינים שהיתה באזור הועברה למקום אחר. פקח הרשות הניח מוקדם יותר היום רשת במאגר, ולאחר כשעה נלכד בה התנין ששחה במים הרדודים שבמאגר.

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיירים ביקשו להצטלם איתו. התנין בעת לכידתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

התנין שנלכד ניזון ככל הנראה מדגים הגדלים במאגר. הוא נצפה ביום שבת האחרון על ידי תיירים שהגיעו לאזור, ואלה דיווחו על כך לרשות הטבע והגנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הפקח הוריד למים סירה ופרש בעזרתה רשת בהיקף המאגר. התנין נלכד ברשת מספר פעמים והצליח לברוח, עד שבסופו של דבר הוא נלכד", סיפר יעקב גפן, חבר קיבוץ צאלים שהזדמן למקום. "אחרי שהם לכדו אותו ביקשו אלו שהגיעו לשם להצטלם עימו למזכרת", הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפקחים עטפו את התנין בתכריכים וסגרו את פיו בנייר דבק. זאת כדי למנוע ממנו לנסות להשתחרר ולברוח. בתום הלכידה, הוא הועלה לעגלה והועבר לחוות גידול תנינים בצפון הארץ. בתקופה האחרונה נתפסו באזור שישה תנינים שהסתובבו באופן חופשי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully