וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר: משיכת מזומנים מכספומטים - ללא כרטיס

עומר רבין

15.12.2009 / 10:25

בנק לאומי יחל מחר בהפעלת שירות "מזומן ב-SMS" אשר בשלב ראשון יושק כפיילוט ב-15 מכשירי כספומט. במסגרת השירות, יוכלו לקוחות הבנק להעביר כסף לצד ג' באמצעות משלוח קוד משיכה חד פעמי אל הטלפון הסלולרי

למרות כל המהפיכות הטכנולוגיות - עד היום לא נמצא הפיתרון לתופעה הידועה שמאפיינת את כל לקוחות הבנקים הישראלים (ובעיקר הגברים, אם להודות באמת) שעיקרה הנטייה לשכוח ולאבד את הקוד הסודי של כרטיס האשראי לצורך משיכת מזומנים בכספומט - השילוב ההולך וגדל בכרטיס בגיהוץ הופך את משיכת המזומנים באמצעות קוד לפרוייקט די רציני שמצריך חיטוט עיקש בשאריות פתקים ומספרי סלולרי אבודים במטרה למצוא את 4 הספרות הנכספות שיאפשרו לכל לקוח למשוך את הכספים שבבעלותו מהחשבון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משיכת המזומנים תתאפשר באמצעות קוד SMS והזנת תאריך לידה וסכום המשיכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל ממחר מקווים בבנק לאומי לשים סוף לתופעה, באמצעות השקת הפרוייקט הניסיוני של "מזומן ב-SMS". בשירות, שיושק מחר בשלב ראשון ב-15 כספומטים בלבד ברחבי הארץ, יוכלו כל לקוחות הבנק להוציא כספים מחשבונם ואף לאפשר משיכת כספים מחשבונם עבור מכרים אחרים (צד ג') באמצעות קוד משיכה חד פעמי שיישלח באמצעות הודעת טקסט ישירות אל הטלפון הסלולרי של המושך.

הוראת ההעברה יכולה להתבצע באתר האינטרנט של הבנק - כאשר המשיכה עצמה תיעשה ע"י הזנה מצד המוטב (בעל החשבון או כל אדם אחר אליו מעבירים כספים) יזין את הקוד הנשלח אליו, תאריך הלידה והסכום המדוייק. לאחר הצלבה של שלושת הפרטים עם מאגר הנתונים של הבנק - תתאפשר משיכת המזומנים באופן מיידי.

בבנק טוענים כי מדובר על שירות ייחודי שמתאים במיוחד להווי הישראלי: "השירות זוהה על ידנו כמענה לצורך של לקוחות רבים ופותח בהתאם - באמצעות השירות הזה יוכל לקוח להעביר כסף לבנו החייל, לחבר טוב שאיבד את ארנקו או לכל מטרה אחרת לכל מקום בארץ ובכל שעה משעות היממה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully