וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובדת זרה מאוקראינה התעללה בקשישה

נרי ג'ונסון

15.12.2009 / 9:31

בנה של הקשישה חשד בעובדת לאחר שאמו אושפזה עם סימני חבלות והתקין מצלמות אבטחה. החשדות אומתו בצילומים. העובדת הודתה, אך אמרה: "ניסיתי להרחיק ממנה זבוב"

עובדת זרה מאוקראינה נעצרה הלילה (שלישי) בדירה ברחובות, בחשד שנהגה להכות את קשישה שבה טיפלה במהלך שלוש השנים האחרונות. המטפלת, כבת 50, נעצרה לאחר שבנה של הקשישה חשד כי היא מכה את אמו.

הקשישה, תושבת אשקלון בשנות ה-80 לחייה, אושפזה לפני כחודש בבית החולים כשהיא סובלת מסימני מכות וחבלות. כיוון שהקשישה נמצאת במצב בו היא אינה מתקשרת, לא ניתן היה לשאול אותה מי פגע בה, אך בנה חשד כי העובדת הזרה המטפלת באמו היא האחראית לפגיעות.

בעקבות החשדות, החליט הבן להעביר את אמו לדירה בעיר רחובות הסמוכה למקום מגוריו והתקין על דעתו בדירה מצלמות אבטחה. לאחר כמה ימים נדהם הבן לגלות כי בצילומים נראית העובדת הזרה כשהיא מכה את אמו ואף מושכת אותה בחוזקה. הבן מסר את הצילומים למשטרה ובעקבות כך הוחלט לעצור את העובדת.

בחקירתה, קשרה עצמה העובדת לחשדות המיוחסים לה, אך מסרה הסברים שונים ומשונים אודות נסיבות המקרים. לאחר שהוצג לה צילום בו היא נראית כשהיא חובטת בקשישה, אמרה העובדת שבמקרה זה היא ניסתה להרחיק זבוב מראשה של הקשישה. המשטרה ממליצה להעמיד את העובדת לדין והיום היא תובא להארכת מעצר בבית משפט השלום ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully