וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה: שיר ישראלי בספר לזכר מייקל ג'קסון

אביגיל איזנבך

14.12.2009 / 21:02

נדב גלברט, סטודנט מכפר סבא עשה את זה. שיר שכתב לזכרו של מלך הפופ, נכלל בספר מחווה יוקרתי למייקל ג'קסון. "אני בהלם, כשהודיעו לי הסתובבתי עם חיוך מאוזן לאוזן"

שיר שכתב מעריץ ישראלי של מייקל ג'קסון, נבחר להיכלל בספר יוקרתי שייצא החודש כמחווה לזמר. הספר הנקרא "מייקל ג'קסון אופוס", שוקל לא פחות מ-12 קילוגרמים והוא מכיל 404 עמודים ובהם מאות תמונות שמעולם לא פורסמו ומאמרים שנכתבו כמחווה למלך הפופ. את המאמרים כתבו אנשים מוכרים בעולם הבידור, ביניהם המפיק קווינסי ג'ונס והבמאי ג'ון לנדיס. הכומר ופעיל זכויות האזרח ג'סי ג'קסון כתב את ההקדמה לספר. לאחר מותו של הזמר הוזמנו מעריציו לשלוח את היצירות ומבין כל אלפי היצירות שנשלחו, נבחרו 18 מאמרים להיכנס לתוך הספר.

אחד היוצרים שהצליח להידחק לספר הוא נדב גלברט מישראל. "ההרגשה הראשונית הייתה סוג של הלם" אמר גלברט, סטודנט למשחק בן 24 מכפר סבא, על הרגע שנודע לו שהשיר שלו נבחר להיכלל בספר. "הרגשה של גאווה עצומה והתרגשות מאוד גדולה, שאתה נכנסת לספר שאלפי אם לא עשרות אלפי מעריצים היו רוצים לקחת בו חלק ושהוא כזה היסטורי. כל אותו היום הסתובבתי עם חיוך מאוזן לאוזן על הפנים".

גלברט מספר שאת השיר כתב יום אחרי שהודיעו על מותו של ג'קסון. "פשוט הרגשתי צורך להוציא את כל מה שאני מרגיש". הייתי כולי בסערת רגשות. השיר מספר את כל מה שאני הרגשתי. את כל מה שמייקל היווה עבורי ואת ההשראה שהוא נתן לי. הכוונה הראשונית שלי לא הייתה לשתף את כולם. לאחר מכן, כששמעתי על התחרות הזאת שעורכי האופוס עושים אז אמרתי שאין מקום יותר ראוי לשתף את השיר הזה מאשר בספר הנצחה כזה יוקרתי לזכרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully