וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם רה"מ בניו זילנד מקבל SMS מטרידים

טליה שחר

14.12.2009 / 12:01

ראש ממשלת ניו זילנד התלונן על כך שראש עירייה שולח לו מסרונים טרחניים ומגעילים בשעות מאוחרות. "יש דרך טובה יותר להשיג את תשומת לבי"

ראש עיר בניו זילנד הסתבך עם ראש הממשלה אחרי ששלח לו מסרונים ארוכים ואגרסיביים באישון לילה. ג'ון קי, ראש ממשלת ניו זילנד, ידוע כמנהיג נגיש וחברותי, אבל ההודעות טקסט שקיבל מאנדרו וויליאמס, ראש עירית פרבר החוף הצפוני באוקלנד, כנראה עברו את הגבול.

ראש ממשלת ניו זילנד ג'ון קי. Mark Baker, AP
"אני לא מתכוון לענות למסרונים מגעילים בשעות כאלה של הבוקר" , ג'ון קי/AP, Mark Baker

במהלך ראיונות טלוויזיונים וברדיו אמר קי שוויליאמס שולח לו הודעות בוטות וחצופות בשעות מאוחרות, כמו 3:30 לפנות בוקר. לדבריו, תוכן ההודעות הארוכות והטרחניות נוגע בעיקר לכוונה לאחד בין הרשויות המקומיות השונות בעיר אוקלנד. אבל וויליאמס טוען שהוא עובד עד שעות מאוחרות ולא בוחל בשליחת מסרונים בכל שעה ביום ובלילה.

מטרידן סדרתי

למזלו של וויליאמס, ראש הממשלה קי אמר שתוכן ההודעות אינו מדאיג אותו אך זה עדיין מטרד: "הבעיה היא שאני צריך להשאיר את הטלפון שלי דלוק רק למקרה שיש עניין חשוב ומישהו צריך אותי, והיו מקרים שזה העיר אותי", אמר קי בראיון לעיתון הניו זילנדי "הסאנדיי סטאר טיימס". קי הוסיף שהוא לא טורח לענות על ההודעות. "הן לעולם לא ראויות למענה. ההודעות היו בטון אגרסיבי. אני לא מתכוון לענות למסרונים מגעילים בשעות כאלה של הבוקר".

שמו של וויליאמס כמטרידן פוליטי כבר הולך לפניו. קודמו של קי בתפקיד, ג'ורג' ווד, גם זכה לקבל ממנו הודעות טלפוניות בשעות מאוחרות. באחת מהן הוא אף כינה אותו "ליצן" ו"מתוסכל וכושל".

וויליאמס ממשיך להגן על התנהגותו האסרטיבית, לדבריו, כלפי ראש הממשלה ופוליטיקאים אחרים. בראיון ל"טיימס" הלונדוני הוא אמר ש"הפוליטיקאים צריכים לפתח עור עבה וגם אני בהחלט מקבל הרבה מסרונים והודעות חריפות ואי-מיילים בנושאים שונים, אבל זה חלק מהתפקיד". לדבריו, ראש הממשלה קי לא התלונן בפניו על מנהגו כשהשניים נפגשו לאחרונה.

קי אמר שהוא לא ידרוש מוויליאמס התנצלות והוסיף "יש דרך טובה יותר להשיג את תשומת לבי מאשר לשלוח לי מסרונים בשלוש לפנות בוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully