וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוניות הגננת ששכחה ילד מאבו גוש הוצתו

איילה חננאל

14.12.2009 / 11:55

שני כלי רכב השייכים למשפחתה של הגננת הוצתו על ידי אלמונים. בהצתה לא היו נפגעים וטרם אותרו חשודים במעשה. הגננת חשודה בגרימת מותו של הילד ששכחה ברכב

שני כלי רכב הוצתו הלילה (שני) באבו גוש על ידי אלמונים. כלי הרכב שייכים למשפחתה של הגננת ששכחה באוקטובר השנה ילד בן ארבע ברכבה, וכתוצאה מכך הוא מת. בהצתה לא היו נפגעים, וטרם אותרו חשודים בביצוע המעשה.

הגננת, חירייה עותמאן, חשודה שגרמה למותו של ילד בן ארבע, לאחר שבחודש אוקטובר השאירה אותו לבד במכונית חונה. מספר ימים לאחר מעצרה אמר קצין אגף החקירות והמודיעין של מרחב ציון, סגן ניצב מוטי אדרי, כי הגננת הודתה שהסיעה את הילד סעד איברהים ברכבה, שכחה אותו שם, ורק לאחר מספר שעות חזרה ומצאה אותו ללא רוח חיים. בשל הלחץ בו היתה נתונה, היא הניחה את הילד מתחת לעץ.

מחקירת המשטרה עלה כי הגננת הסיעה את הילד במכוניתה לגן וככל הנראה שכחה אותו ברכב. רק בשעות הצהריים היא נזכרה בו, הוציאה אותו מהרכב ועל פי החשד "השליכה" אותו מתחת לעץ סמוך. לאחר מכן עזבה את המקום עם עוזרת-הגננת מבלי לעדכן אף גורם בדבר. עוברים ושבים שעברו במקום והבחינו בילד הזעיקו באמצעות הטלפון את צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום וניסו לבצע בו החייאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully