וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת טופז: הסדר טיעון למתווך דניאל זנקו

13.12.2009 / 20:33

הפרקליטות גיבשה הסדר טיעון עם דניאל זנקו, שנאשם כי תיווך בין הבדרן דודו טופז לתוקפי שירה מרגלית ובועז בן ציון. הצדדים עדיין לא הגיעו להסכם על העונש

הפרקליטות גיבשה הסדר טיעון עם דניאל זנקו, שנאשם בגרימת חבלה חמורה, לאחר שתיווך בין הבדרן דודו טופז לתוקפים של שירה מרגלית ובועז בן ציון, כך נודע הערב (ראשון) לוואלה! חדשות. כמו כן, גיבשה הפרקליטות הסדרי טיעון עם נאשם נוסף בפרשה. מהפקרליטות נמסר שהם אינם מגיבים בקשר להסדרי טיעון.

ככל הנראה, האישומים כנגד זנקו לא ישונו, אולם הפרק העובדתי בכתב האישום ישונה על מנת להציג את העבירה כפחות חמורה, ועל ידי כך להשיג עונש קל יותר עבורו. עוד נמסר כי הצדדים לא הגיעו להסכם על העונש.

ארבעה נאשמים כבר הורשעו בפרשה. בשבוע שעבר הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת הסדר טיעון, את אופיר סספורטס, שתיווך בין דודו טופז לתוקפיו של אבי ניר, מנכ"ל "קשת". סספורטס הורשע בעבירה של חבלה בכוונה מחמירה. בהסדר נמחקו אישומים בסחר בסמים שעמדו נגדו. עם זאת, הצדדים לא הגיעו להסכמה על העונש שיוטל עליו.

לפני כחודש גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שנת מאסר בפועל ושנה מאסר על תנאי על אבראהים עזאם. עזאם הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של תקיפת סתם, תקיפה הגורמת חבלה ממשית ותקיפות בנסיבות מחמירות, בעקבות מעורבותו בתקיפת סוכן השחקנים בועז בן ציון בשליחותו של טופז.

שבוע לפני כן גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שבעה חודשי מאסר על רומן אלייב ומוחמד יונס, שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון תקיפה בנסיבות מחמירות של סוכן השחקנים בועז בן ציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully