וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רייפמן איים על המנהל המיוחד של נכסיו

גלעד גרוסמן

13.12.2009 / 10:45

רייפמן ממשיך להסתבך: איתן ארז טען בביהמ"ש כי קיבל איומים מרייפמן שכינה אותו "נציג השטן בעצמו" ו"טפיל מוצץ דם": "רייפמן מעביר את זמנו מחוץ למעצר בראיונות והרצאות על קבלה"

אלי רייפמן, מבעלי חברת "אמבלייז" אשר שוחרר לאחרונה ממעצר בו הוחזק בגין סירובו להעביר את מניותיו בחברה לידיו של המנהל המיוחד איתן ארז, נחשד כי שלח בחודש האחרון שלושה מיילים מאיימים לאותו מנהל המיוחד, בהם כינה אותו בין היתר "טפיל מוצץ דם" ו"נציג השטן בעצמו". כמו כן כתב לו "ידך מרוצצת גולגולות של ילדים בזמנה הפנוי". התכתובות נחשפו היום לראשונה במסגרת דיון שהתקיים בביהמ"ש בנוגע להעברת מניות אמבלייז בהם סיפר ארז עצמו כי התלונן על ריפמן במשטרה בגין המסרים אותם קיבל ממנו.

השופטת ורדה אלשיך, הדנה בתיק, אמרה בדיון כי היא חשה שמכיוון וארז משמש נציג מטעם בית המשפט - הרי שמבחינתה הדברים כוונו לביהמ"ש עצמו. ארז חלק עוד בדיון את העובדה כי הוא מסתובב כיום עם אקדח ומאובטח משך רוב שעות היממה.

המנהל המיוחד, שאחראי על נכסיו של רייפמן, הלין עוד בדיון על כך שרייפמן בחר לנצל את הזמן שניתן לו מחוץ למעצר, ושנועד לאפשר לו להעביר את מניותיו לידי ארז כפי שנדרש ממנו, על מנת להעניק ראיונות לתקשורת ולהעביר הרצאות בנושא קבלה. השופטת אלשייך סיפרה כי גם היא עצמה הופתעה לקבל בתיבת הדואר האלקטרוני שלה הזמנה להרצאתו של רייפמן.

פרקלייטיו של רייפמן, עורכי הדין דורון אפיק ושלמה תורג'מן, טענו מנגד שהוא סיפק לארז דו"ח מפורט על כעשרה אחוזים משרשור המניות וכי הקדיש שעות רבות לנושא, בניגוד לדיווחים.

רייפמן עצמו הכחיש בתום הדיון את ההאשמות: "אני לא איימתי על ארז. זו תלונה קנטרנית. הוא התלונן במשטרה רק בגלל שאני הגשתי נגדו תלונה על סחיטה באיומים - אני זה שישב בכלא ואם הוא היה רוצה הוא היה יכול להחזיר אותי לשם". רייפמן טען עוד כי ארז לא פועל בניקיון כפיים והוסיף: "הוא הרס מפעל חיים שלי במחי יד - אין לי בעיה עם תהליך הכינוס, יש לי בעיה עם איתן ארז וכבר ביקשנו את פיטוריו".

בכל הנוגע לדרישה להעברת המניות אמר רייפמן: "המניות יעברו והחובות ישולמו. עוד 12 חודש נעבור מול המצלמות והחובות ישולמו. אי אפשר להעביר את המניות לפני אפריל - אם בית המשפט יקבל את בקשתו של ארז ויורה על העברת המניות עד ינואר, עדיף כבר מחר לשלוח אותי לכלא וזהו".

בית המשפט צפוי להתכנס מחר כדי להכריע בהמשך ההליך כנגד רייפמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully