וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מאבטח הרמטכ"ל חנק, היכה וניסה לאנוס

גלעד גרוסמן

13.12.2009 / 13:01

סרן ארז אפרתי מואשם בניסיון אונס בנסיבות מחמירות של צעירה בנמל ת"א "אפרתי ביצע מעשיו באכזריות, כשהוא מתעלם מתחינותיה וזעקותיה של המתלוננת כי יניח לה". בינתיים הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד סרן ארז אפרתי, שהיה מאבטח הרמטכ"ל, בגין ניסיון אונס בנסיבות מחמירות, ניסיון למעשה סדום בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפה בכוונה לבצע פשע.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ורד אנוך מפרקליטת מחוז תל אביב, לפני כשבועיים סמוך לשעה 5 לפנות בוקר, הגיעה המתלוננת לחניון רידינג סמוך לנמל ת"א, שם הבחינה שאפרתי, בן 30 מעפולה, עוקב אחריה. היא ניסתה להיכנס למכוניתה ולהימלט, אולם הוא פתח את דלת הנהג וגרר אותה לעבר הירקון. הוא איים עליה שאם תצעק, הוא יהרוג אותה. לאחר מכן, נטען, הוא השכיב אותה בכוח בין שיחים שעל גדות הירקון, חנק אותה ואיים שיהרוג אותה.

לאחר מכן הוא הפשיט אותה וניסה לבצע בה מעשה סדום ולאנוס אותה, אך ללא הצלחה. היא המשיכה לזעוק לעזרה, ואז היכה אותה בראש עד שהכרתה התערפלה. עוברי אורח שהגיעו למקום שמעו צעקות, הבחינו במאבטח עומד, רוכן מעל המתלוננת העירומה. הוא סתם את פיה בידו, סיפר כי מדובר בחברה שלו, אך היא צעקה שאינה מכירה אותו, ואז היכה אותה שוב. לאחר מכן ניסה אפרתי להימלט מעוברי אורח שהגיעו למקום. הם רדפו אחריו, והוא הסתתר בין שיחים מתחת לגשר, עד שהגיעו שוטרים ועצרו אותו.

מעצרו של אפרתי הוארך בעשרה ימים, במהלכם הוא ייישלח להסתכלות אצל הפסיכיאטר המחוזי, כדי לקבוע אם היה כשיר משפטית בעת ביצוע העבירות המיוחסות לו. זאת נוכח טענתו שסבל מבלק אאוט. בבקשת המעצר נכתב כי בידי הפרקליטות שחזור עדויות של מספר עדי ראייה, שראו את המתרחש. תוצאת של בדיקת די-אן-איי, לפיה הזרע וכתמי דם של אפרתי נמצאו על תחתוניה ושמלתה של המתלוננת.

"ענייננו", נכתב בבקשת המעצר, "במשיב שארב למתלוננת שהיוותה קורבן מזדמן, עקב אחריה והוציאה מרכבה. המשיב ביצע מעשיו באכזריות, כשהוא מתעלם מתחינותיה וזעקותיה של המתלוננת, כי יניח לה, תוך שימוש באלימות קשה ואיומים על חייה". עוד נכתב, כי אפרתי ניצל את ניסיונו ומיומנותו באמנויות לחימה כדי לגבור על המתלוננת ולאחר מכן כדי לגבור על רודפיו ולהימלט. "כאשר מתעורר יצרו או כאשר חפץ הוא בהשגת מטרה מסוימת, אין מחסום שיעמד בפניו, למרות הסיכונים העומדים בדרכו"

התובעת במשפטו של אפרתי, עו"ד ורד אנוך, אמרה כי הפרקליטות מתייחסת למעשיו כאילו ביצע במתלוננת מעשה סדום ולא רק ניסיון. מנגד, פרקליטתו של אפרתי, עו"ד קרן נהרי, מסרה כי הוא מכחיש כל קשר למעשה. לדבריה, הוא אינו זוכר חלקים נרחבים מאותו הערב, ואין הוא יודע מה קרה. הוא אינו מאמין שביצע את העבירות המיוחסות לו.

עו"ד חדווה באום, פרקליטת המתלוננת, הביעה תקווה כי אפרתי יודה במיוחס לו בכתב האישום ויחסוך מהמתלוננת את הצורך להעיד ומהמדינה להוכיח את האישומים.

אפרתי, מהיחידה המרכזית לאבטחת אישים, שוהה במעצר כשהוא אזוק למיטתו בידיו וברגליו ונתון להשגחה רצופה של סוהרים ומצולם במצלמות השגחה במשך כל שעות היממה. זאת, לאחר שלשירות בתי הסוהר נודע כי אביו של אפרתי התאבד לפני שנים עקב הסתבכות בפלילים, במהלך ילדותו.

בשב"ס מבקשים להדגיש כי תנאי המעצר של אפרתי נועדו לשמור על שלומו של אפרתי, אשר פסיכיאטר שבדק אותו במהלך מעצרו קבע שהוא עלול להוות סיכון לעצמו.

עדכון ראשון: 8:45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully