וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש להמשיך בתמריצים עד התאוששות מלאה"

סוכנויות הידיעות

11.12.2009 / 13:35

כך הצהירו מנהיגי האיחוד האירופי וקראו ליוון להתמודד עם משבר החובות שלה בעצמה, בשל חשש מכך שסיוע חירום עלול לזעזע את השווקים

מנהיגי האיחוד האירופי סבורים כי האמצעים בהם נוקטות הממשלות על מנת לעודד את כלכלותיהן צריכים להמשך, עד אשר תובטח התאוששות מלאה, כך דיווחה "בלומברג", על פי טיוטת ההצהרה המשותפת של המנהיגים מועידת האיחוד בבריסל.

"התחזיות מצביעות על התאוששות חלשה ב-2010, שאחריה תהיה חזרה לצמיחה חזקה ב-2011", נאמר בהצהרתם של מנהיגי 27 המדינות החברות באיחוד. "אולם אי ודאות ופגיעות עדיין קיימים, היות שמצב התעסוקה צפוי להידרדר גם ב-2010", הוסיפו המנהיגים. ברגע שההתאוששות תתייצב, הממשלות יוכלו לטפל בגירעונותיהן, נאמר בטיוטה.

אתמול קראו מנהיגי האיחוד ליוון להתמודד עם משבר החובות שלה בעצמה, בשל חשש מכך שסיוע חירום עלול לזעזע את השווקים. המנהיגים הביעו ביטחון בכך שראש ממשלת יוון, ג'ורג' פפנדראו, יצליח לצמצם את הגירעון בתקציבה, אשר צפוי השנה להגיע לשיעור של 12.7% מהתמ"ג.

"טיוטת התקציב של יוון הינה צעד חשוב בכיוון הנכון, אך דרושים אמצעים נוספים", אמר אתמול חוזה בראסו, נשיא הנציבות האירופית. "יש לי ביטחון מלא בכך שיוון תצליח", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully