וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט חזרה לעליות שערים

עומר רבין

10.12.2009 / 23:19

הגל האופטימי לא דילג על ניו יורק: הדאו ג'ונס עלה ב-0.6% והנאסד"ק התחזק ב-0.3% - זאת על אף גידול בהיקף תביעות האבטלה שפורסם במהלך המסחר

הגל הירוק שפקד היום את כל שוקי העולם מאירופה ועד דובאי דרך תל אביב לא פסח גם על ניו יורק: בתום מספר ימים של ירידות רצופות חזרו היום המדדים המובילים בוול סטריט לעלות והמסכים נצבעו ירוק.

מדד דאו ג'ונס התחזק בשיעור של 0.6% והגיע לרמה של 10,403 נקודות. מדד הנאסד"ק עלה בשיעור צנוע יותר של 0.3% ונקבע על 2,190 נקודות. גם מדד S&P500 הכולל את 500 החברות הגדולות בבורסה האמריקאית רשם עליה נאה של 0.6%.

המסחר נפתח בעליות שערים מרשימות יותר - אך אלה התמתנו מעט בעקבות נתוני אבטלה לא מעודדים שהתפרסמו אחה"צ והצביעו על גידול משמעותי בתביעות האבטלה מעבר לשיעור אותו הניחו האנליסטים. מאידך, נתוני מאקרו אחרים שפורסמו הצביעו על צמצום הגירעון במאזן הסחר האמריקאי - נתון אשר יש בו כדי להקל על המשק האמריקאי ויכולתו להתנער מכבלי המשבר ולחזור לצמיחה ממשית בשנה הבאה.

כמו בישראל, גם בארה"ב מי שבלטו היום במיוחד היו מניות הבנקים ובראשם CIT שהוסיפה היום קרוב ל-10 אחוזים על רקע ההודעה המשמחת על יציאת הבנק מהליכי פשיטת הרגל עליו הכריז לטובת שינויים מבניים שיאפשרו לו לשרוד ולהתמודד עם נזקי המשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully