וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: "סב אנס חברות של נכדתו"

איילה חננאל

11.12.2009 / 12:06

תושב נס ציונה בן 67 נאשם שביצע שורה של מעשים מגונים ומעשי סדום בחברותיה של נכדתו. הנאשם בחקירה: "זה היה משחק אבל אני יודע שזה היה משחק לא טוב"

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד תושב נס ציונה בן 67 החשוד באונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בילדות בנות 8. במהלך החקירה קשר החשוד את עצמו למעשים המיוחסים לו.

מהחקירה, שנוהלה בתחנת משטרת שכונות, עולה כי החשוד ביצע את המעשים במספר הזדמנויות בהן שמר על נכדתו בת ה-8. החשוד ניצל את ההזדמנות כאשר חברותיה של הנכדה היו באות לבקר ונשארו עמו לבד. החשוד המציא משחק אשר במסגרתו היה אמור לתפוס את אחת הילדות, אז היה מושיב אותה על ברכיו וחד לה חידות. במקביל היה מבצע בילדה את זממו. המעשים בוצעו בכמה מחברותיה של נכדתו ולאורך תקופה ארוכה.

ראש משרד החקירות והמודיעין בתחנת שכונות, פקד אבי ראש ופקד ירון לונדון, שניהלו את החקירה, סיפרו לוואלה! חדשות כי "הנאשם הינו סבא נורמטיבי כביכול, חסר כל עבר פלילי אשר מכריו ובני משפחתו תיארו אותו כאדם נחמד ונעים הליכות. כביכול הדמות האחרונה שמצפים שתעשה מעשים שכאלה".

המעשים נחשפו כאשר אחת הבנות, שנפלה קורבן למעשים, חששה להגיע לביתה של חברתה וסירבה ללכת אליה. הוריה של החברה החלו לדובב אותה ולנסות להבין למה היא מפחדת להגיע לבית חברתה. אז סיפרה להם בתם אודות המעשים שמבצע בה הנאשם.

לאחר שסיפרה על המעשים התלוננו הוריה של הילדה בתחנת המשטרה. בהמשך נחקרו גם הילדות האחרות שנפלו קורבן למעשים כולל נכדתו של הנאשם. בחקירתו קשר עצמו הנאשם למעשים המיוחסים לו ואמר: "זה היה משחק אבל אני יודע שזה היה משחק לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully