וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת ביקשה הניירות, הנהג שלף ג'וינט

איילה חננאל

10.12.2009 / 16:32

תושב השרון שנעצר לפנות בוקר על ידי שוטרת תנועה לא הבין למה התכוון המשורר. כשביקשה ממנו את הניירות, הציג לה ניירות גלגול והוסיף גם מספר ג'וינטים שגלגל מבעוד מועד

לא קל להבין מה רוצים ממך כשאתה מסטול. תושב השרון בן 34 שנהג הלילה (חמישי) ברכבו באזור צומת ניר צבי שליד רמלה למד זאת על בשרו. הנהג, שנסע בכביש בסביבות השעה 2:00 בלילה, נתקל בשוטרת תנועה שסימנה לו לעצור בצד הכביש. הנהג המשיך לנסוע עד הצומת, אז הצליחה להשיג אותו השוטרת וחסמה את דרכו עם ניידת המשטרה.

השוטרת ביקשה מהנהג, באופן שגרתי, את "הניירות שלו". אולם, למרבה הפתעתה, הנהג לא הוציא את הרישיונות. במקום זה, הוא הציג בפנייה את ניירות הגלגול שלו ואף הוסיף ונתן לה חומר החשוד כסם. הנהג סיפר שמדובר בגראס, וציין בפני השוטרת כי הוא צורך את הסם דרך קבע באופן יומיומי.

הנהג אף שיתף את השוטרת בעובדה נוספת מחייו הפרטיים וסיפר כי עישן גם באותו היום, כמו כן הוא הציג בפניה ארבע סיגריות מגולגלות. הנהג עוכב לחקירה, סירב לתת בדיקת שתן ולכן רישיונו נשלל לתקופה של 30 יום. כמו כן, נפתחו כנגדו שני תיקים, האחד על נסיעה תחת השפעת סמים והשני בגין החזקת סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully