וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: פטריק דרהי ירכוש את מירס

אמיתי זיו

10.12.2009 / 11:05

אם לא יהיו שינוים של הרגע האחרון, עסקת דרהי-מירס תיחתם ב-24 השעות הקרובות. פטריק דרהי ירכוש את מירס בסכום של כ-170 מיליון דולר ולאחר מכן ימזג אותה לחברת HOT

אם לא יהיו שינוים של הרגע האחרון עסקת דרהי-מירס תיחתם ב-24 השעות הקרובות. פטריק דרהי ירכוש את מירס בסכום של כ-170 מיליון דולר ולאחר מכן ימזג אותה לחברת HOT, בה דרהי מחזיק 44%.

דרהי גובר על חזי בצלאל, איש העסקים הישראלי שניסה גם הוא לרכוש את החברה. ל- TheMarker נודע כי על אף שבצלאל הכריז על סכום רכישה של 200 מיליון דולר דרהי הוא זה שלמעשה יבצע את העסקה היות והוא השיג לאחרונה הסכם בלעדיות עם מוטורולה לרכישת מירס. את המכירה מנהל עבור מוטורולה (בעלת מירס כיום) בנק ההשקעות מריל לינץ' ואת דרהי מייצג בארץ עורך הדין יוסי עבאדי.

כבר לפני מספר ימים דיווחנו כאן כי פטריק דרהי הגיע ארצה על מנת לסיים את עסקת מירס. דרהי מתכוון לבצע את הרכישה של מירס באמצעות hot ולצורך כך החברה תבצע גיוס אג"ח, ודרהי כבר פגש חתמים בעניין.

נכסיה של מירס הן 470 אלף לקוחות וכן כ- 500 אתרי אנטנות. החברה מתכננת להתמודד על תדרי GSM ולהפך בעוד מספר שנים למתחרה שוות משקל לשלוש חברות הסלולר הגדולות בשוק. תוך כדי כך, אנשי דרהי כבר התחילו לגלות מעורבות ב- HOT. הם קיימו סבב פגישות וסיורים בחברה ומתכננים מספר רפורמות בה.

דרהי מתגורר בשוויץ אך השבוע רכש בית בשדרות רוטשילד בתל אביב. הוא בעלים של חברות כבלים בצרפת, לוקסמבורג, שוויץ ובמדינות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully