וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין החשוד בניסיון אונס אזוק למיטתו

איילה חננאל

10.12.2009 / 10:29

סרן ארז אפרתי, מאבטח הרמטכ"ל שלפי החשד ניסה לאנוס צעירה בנמל ת"א, נתון להשגחה צמודה בבית המעצר, מחשש שישים קץ לחייו. לשב"ס נודע כי אביו של אפרתי התאבד לפי שנים עקב הסתבכות בפלילים

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

סרן ארז אפרתי, מאבטח הרמטכ"ל החשוד בניסיון אונס ומעשה סדום של צעירה בנמל תל אביב, אזוק למיטתו בידיו וברגליו. אפרתי שוהה במעצר בתאו, נתון להשגחה רצופה של סוהרים ומצולם במצלמות השגחה במשך כל שעות היממה. זאת, לאחר שלשירות בתי הסוהר נודע כי אביו של אפרתי התאבד לפני שנים עקב הסתבכות בפלילים, במהלך ילדותו של ארז.

בשב"ס מבקשים להדגיש כי תנאי המעצר של אפרתי נועדו לשמור על שלומו של אפרתי, אשר פסיכיאטר שבדק אותו במהלך מעצרו קבע שהוא עלול להוות סיכון לעצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכחיש את ההאשמות נגדו. אפרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

נגד אפרתי, בן 30 מהיחידה המרכזית לאבטחת אישים, תושב המושב בצרה, הוגשה אתמול הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום. מעצרו הוארך עד יום ראשון. לפי החשד, אפרתי ניסה לאנוס צעירה לאחר שיצא מבילוי במסיבת הרווקים שלו, במועדון חשפניות בנמל תל אביב לפני כשבועיים. חתונתו של אפרתי היתה אמורה להתקיים ימים ספורים לאחר המסיבה, אך נדחתה בעקבות המעצר. ארוסתו של אפרתי, ורד אלי, הצהירה כי היא מאמינה בחפותו. בדיון בהארכת המעצר שלו היא אמרה כי "בן זוגי חף מפשע. הוא לא עשה כלום, אני מכירה אותו".

ביום חמישי הותר לפרסום כי די-אן-איי של אפרתי נמצא על המתלוננת. לדברי המשטרה, בבדיקה שנערכה בדגימות שנלקחו מגופה של המתלוננת, נמצאו שרידי די-אן-איי עם התאמה מלאה לזה של אפרתי. הקצין, שנמנה עם מאבטחי הרמטכ"ל, חשוד כי ניסה לאנוס את הצעירה בכוח, אך עוברי אורח שהגיעו למקום הצליחו לתפוס אותו בשעה שניסה להימלט לכיוון נהר הירקון.

בתחילת השבוע פורסם כי החשד לפיו ביצע המאבטח גם מעשה סדום הוחלף לניסיון ביצוע מעשה סדום, זאת בנוסף לחשד לניסיון אונס בו הוא חשוד. פרקליטיו, עורכי הדין בני וקרן נהרי, טענו בשמו כי הוא עדיין מכחיש את החשדות נגדו וציינו שישנם עדי ראייה שהם דורשים שייחקרו, ביניהם חבריו של אפרתי שהיו איתו בליל האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully