וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: להחמיר ענישת השוטרים הנוקמים

קובי מנדל

9.12.2009 / 15:40

פרשת "עבריינים במדים" מסרבת לגווע. לאחר שבית המשפט גזר על ארבעת השוטרים שהורשעו בפרשה שנת מאסר בפועל, כעת דורשת הפרקליטות להחמיר את עונשם ולגזור עליהם שלוש שנות מאסר לפחות

רויטרס

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) ערעור על קלות העונש שנגזר לטענתה על ארבעת השוטרים בפרשת "עבריינים במדים". על ארבעת השוטרים שהורשעו בהנחת מטעני חבלה בביתו של העבריין מיכאל מור נגזרה שנת מאסר אחת, אולם הפרקליטות סבורה שיש להחמיר בעונשם ולגזור עליהם שלוש שנות מאסר לפחות. על הערעור חתם פרקליט המדינה, משה לדור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר בעבירות שהן מהחמורות המוכרות בעולם הפשיעה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת הפרקליטות, מעשיהם של השוטרים סיכנו ביודעין לא רק את העבריין מור אלא גם את בני משפחתו ואזרחים תמימים נוספים. כמו כן, מצביעים בפרקליטות על כך שהשוטרים בחרו באמצעי קיצוני ולא באמצעים חלופיים, שיכלו להעביר מסר כגון מטען דמה.

בבקשת הערעור נכתב כי "מדובר בעבירות שהן מהחמורות המוכרות בעולם הפשיעה. בכך הפכו השוטרים לחבורת עבריינים שאימצה לעצמה קודים של התנהגות עבריינית, הן בשלב התכנון והן בשלב הביצוע. קוד התנהגות זה ליווה את המורשעים גם בשלב חקירתם במשטרה, ובמהלך משפטם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיכאל מור. ג'יני
הארבעה ביקשו לפגוע בעבריין מיכאל מור/ג'יני

בחודש יולי האחרון הרשיע בית המשפט המחוזי בחיפה פה אחד את ארבעת הנאשמים בפרשת "עבריינים במדים" מנהריה. ארבעת השוטרים הורשעו בעבירות של היזק בחומר נפץ, עבירות בנשק ומרמה והפרת אמונים. נגד הארבעה נטען כי הם תכננו להניח מטעני חבלה כדי לפגוע בעבריין מיכאל מור. לטענת המשטרה מור הוא ראש ארגון פשיעה בנהריה. האזרח המעורב בפרשה, רן קרוטר, זוכה בדעת רוב

עורכת הדין אביטל בן נון, המייצגת את רב פקד יניב אשור הגיבה להחלטת הפרקליטות לערער על עונשם של השוטרים. בן נון אמרה לוואלה! חדשות כי "אני חושבת שהמקרה הזה חריג בכל קנה מידה וראוי שההכרעה בו תינתן בבית המשפט העליון. כפי שהודעתי לאחר מתן הכרעת הדין וגזר הדין, בכוונתנו לערער הן על הכרעת הדין והן על גזר הדין". בן נון הוסיפה כי "כל ההתנהלות של הפרקליטות מצביעה על כך שהמערכת טובה באכיפת חוק על אנשים נורמטיביים ולא על עבריינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully