וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר מג"ב תקף קשיש ובעט בו

רמי שני

9.12.2009 / 15:01

השוטר, פנטפון טגלה, היכה קשיש בן 75 בקריית מלאכי ודרש ממנו את כספו. לאחר שנעצר, גם איים השוטר להרוג את השוטרת שחקרה אותו

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (רביעי) על ידי מח"ש כתב אישום נגד שוטר משמר הגבול, שהואשם בתקיפת קשיש בקריית מלאכי. השוטר, פנטפון טגלה, בן 20, מואשם כי רץ בשעת בוקר מוקדמת אל הקשיש, בן 75, בשעה שהוא ביצע צעדת בוקר, היכה אותו בפניו, משך בצווארון מעילו, הפילו אותו על הארץ וצעק לו: "'אני רוצה כסף!"

הגבר הקשיש ניסה להתרומם וביקש מטגלה להפסיק. הקשיש אמר לטגלה שאין ברשותו כסף, אך הוא יכול להביא מביתו. טגלה סירב להפסיק והמשיך להכות אותו, לבעוט בפניו ולהפיל אותו. כתב האישום, מפרט את האירוע עד הרגע, שבו הגיע אזרח והפסיק את מעשיו. הוא הזעיק למקום ניידת שיטור. שוטרי הסיור של הניידת, עצרו את טגלה והעבירו אותו לחקירה.

כתב האישום מפרט גם את התנהגותו של טגלה בחדר החקירות. "בתחנת המשטרה, בעודו יושב בחדר הסיור, ושוטרת הסיור מולה אסנת רושמת דו"ח פעולה, איים עליה טגלה באמהרית ואמר לה: 'אני אהרוג אותך. אני לא רוצה שתטפלי בי. רק בן אדם לבן יטפל בי. לאחר שאצא מהכלא אשבור לך את הצורה, אני אשבור לך את הראש", נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully