וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הממחטות: שפעת החזירים - ההצגה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.12.2009 / 16:20

ההיסטריה הופכת למחזה. תיאטרון מצרי החליט להעלות הצגה על שפעת החזירים ועל ההתמודדות עמה. בהצגה הופך הנגיף לשפעת החמורים

אחרי הבהלה מגיעה ההצגה: התיאטרון המצרי "סעד זרלול" החליט להעלות הצגה קומית חדשה בשם "הבריחה הגדולה" העוסקת בשפעת החזירים ובדאגות שהיא מעוררת בקרב החברה המצרית. בהצגה, שאותה כתב המחזאי המצרי מאג'ד איברהים, הופך נגיף שפעת החזירים לנגיף "שפעת החמורים" אלא שהחמורים פוחדים מגורל דומה לזה של החזירים והעופות: שחיטה.

המחזאי אמר לאתר האינטרנט "אל-ערביה" כי למרות שמדובר בקומדיה, אין בכוונתו לקרוא להצגה "שפעת החזירים" מחשש שהקהל המצרי ידיר את רגליו מאולם התיאטרון בגלל השם המאיים. "שם ההצגה, 'הבריחה הגדולה', שאב את השראתו משמו של סרט זר מפורסם", אמר. "ההצגה, אגב, לא תעסוק רק בשפעת החזירים אלא גם בנושאים אחרים כגון תאונות הדרכים".

ההצגה החדשה צפויה לכלול שלושה חלקים: החלק הראשון יעסוק בשפעת העופות, השני יעסוק בשפעת החזירים ובחלק השלישי תוצג, כאמור, "שפעת חדשה" בשם שפעת החמורים. טרם נמסר מתי אמורה ההצגה לעלות על במות התיאטרון במצרים.

בתוך כך, ברצועת עזה מבוהלים ממותם של ארבעה אנשים משפעת החזירים עד כדי כך שהתושבים התנפלו על החנויות ורוקנו אותן מאניס. זאת לאחר שדווח כי שתיית תה עם אניס מסייעת במניעת הידבקות במחלה. גורמים ברצועת עזה דיווחו לכלי התקשורת הפלסטינים כי בלתי אפשרי כעת למצוא אניס בחנויות ואם הם בכל זאת מוצאים, הם מגלים לתדהמתם שמחירו הוכפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully